عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وحدت، یکی از مولفه‌های پدافند غیرعامل است

فرماندار گالیکش در نشست با روحانیون شهرستان بمناسبت هفته پدافندغیرعامل:

وحدت، یکی از مولفه‌های پدافند غیرعامل است

وحدت، یکی از مولفه‌های پدافند غیرعامل است

 فرماندار گالیکش گفت: پدافند غیرعامل، تشکیلاتی است که توطئه‌های غیرنظامی دشمنان را شناسایی و خنثی می‌کند. یکی از مسائل مهم در بحث پدافند غیرعامل این است که با وحدت و انسجام در برابر توطئه دشمنان بایستیم. از این رو وحدت، یکی از مولفه‌های اساسی و مهم پدافند غیرعامل است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، علی‌اصغر میرزایی فرماندار شهرستان در نشست با روحانیون شهرستان که صبح پنجشنبه (۸آبان‌ماه) بمناسبت هفته پدافند غیرعامل در سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری اظهار کرد: امروز اگر دیدگاه کسی را قبول نداریم، بدان معنی نیست که از هم جدا بوده و در مقابل هم قرار بگیریم، در حالی که اگر وحدت و انسجام داشته و در کنار هم باشیم هر قدرتی را می‌توانیم درهم بکوبیم.

فرماندار گالیکش با اشاره به اینکه دشمن از هر ابزاری برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کند، افزود: تفرقه و نفاق از ترفندهای همیشگی دشمنان است که با انتشار شایعات، دروغ‌پردازی، اتهام زنی و بزرگ کردن مسائل و مشکلات و همچنین با توطئه‌های نامرئی سعی بر ایجاد تفرقه در جامعه دارد. لذا بزرگترین اقدام ما در برابر این توطئه‌ها حفظ وحدت، انسجام و برادری است.

میرزایی با بیان اینکه ۱۳آبان یکی از فصل‌های مهم انقلاب اسلامی است که در آن روز اتفاقات مهمی رخ داده است، تصریح کرد: در ۱۳آبان ۱۳۴۲ قدم‌های استوار امام(ره) در مبارزه با استکبار به صورت علنی و قاطع برداشته شد و جز مواردی است که در تاریخ انقلاب ما ماندگار شد و نقطه عطفی برای حرکت علنی انقلاب اسلامی ایران بود.

وی افزود: ۱۳آبان امسال که با ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) و هفته وحدت مقارن شده است، باید برای گرامیداشت این ایام خجسته و مبارک با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونا به نحو مطلوب اقدام شود. 

فرماندار گالیکش بحران ایجاد شده از شیوع کرونا را یک آزمایش الهی برشمرد و گفت: با شیوع کرونا در جامعه همانطور که مقام معظم رهبری تاکید دارند، وظیفه مهمی بر گردن ماست که باید برای حفظ سلامت و جان مردم تلاش کرده و قدم برداریم.

 

میرزایی ادامه داد: جامعه‌ای که وحدت و همدلی در آن باشد، قطعأ لطف الهی نیز در آن وجود خواهد داشت، اما اگر تفرقه و جدایی باشد، تهمت و غیبت و دروغ نیز در آن رواج خواهد یافت که با منویات حضرت باریتعالی همسان نیست.


وحدت، یکی از مولفه‌های پدافند غیرعامل است


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 278
  • کد خبر : 77971