عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دو طرح یارانه دستمزد و کارورزی کمک به کارفرماست

فرماندار شهرستان ترکمن در دومین جلسه ستاد اشتغال شهرستان؛

دو طرح یارانه دستمزد و کارورزی کمک به کارفرماست

دو طرح یارانه دستمزد و کارورزی کمک به کارفرماست

 فرماندار شهرستان ترکمن گفت: طرح یارانه دستمزد و طرح کارورزی، در راستای کمک به کارفرماست تا از امتیازاتی که در نظر گرفته شده استفاده کنند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار ظهر امروز چهارشنبه 14 آبان در دومین جلسه ستاد اشتغال شهرستان ضمن تبریک ایام هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) و گرمیداشت یوم ا.. 13 آبان روز ملی استکبارستیزی اظهار کرد: با توجه به اهمیت طرح های مذکور، اطلاع رسانی های لازم از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گیرد و دستگاه های اجرایی شهرستان نیز تلاش کنند و به سمت جذب جامعه هدف حرکت کنند.
وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری چندین سال است که شعار های سال را حول محور اقتصاد تبیین می کنند، تصریح کرد: علت این نامگذاری ها در فرمایشات اخیر ایشان بود که اگر می خواهیم قوی باشیم باید در سه3 حوزه اقتصاد، امنیت و فرهنگ باید قوی باشیم و در حوزه اقتصاد بر تولید داخل تکیه کنیم.
فرماندار با اشاره به شعار سال "جهش تولید" گفت: شعار جهش تولید، شعاری بسیار مهم و حساس است لذا بایستی تلاش کنیم آن را از حالت بالقوه به فعلیت برسانیم و بایستی به تولیدات داخل شتاب بدهیم و با حداکثر ظرفیت هم نیازهای متقاضیان داخلی را تایم و هم بواسطه تولیدات داخلی، اشتغال را افزایش و بیکاری را کاهش دهیم.
وی افزود: تفاوت رونق تولید و جهش تولید در این است که در رونق تولید تلاش برای تهیه زیرساخت ها و فراهم اوردن امکانات برای ایجاد جهش در تولید صورت می گیرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: امروز در جنگ ناجوانمردانه و سخت اقتصادی هستیم وکسانی که در دنیا ادعای حقوق بشر دارند متاسفانه فقط شعار می دهند و در عمل کاری نمی کنند چرا که حتی در بحث دارو نیز مردم ما را تحت فشار قرار داده اند و در چنین شرایطی لازم است با خودکفایی و خوداتکایی تلاش کنیم از اتکا به کشورهای خارجی خود را بی نیاز کنیم و عزم جدی داشته باشیم.

دو طرح یارانه دستمزد و کارورزی کمک به کارفرماست

 

دو طرح یارانه دستمزد و کارورزی کمک به کارفرماست

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .