عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر تشکیل جلسه داد


انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر تشکیل جلسه داد

انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر تشکیل جلسه داد

 فرماندار آزادشهر در جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر ایجاد منبع درآمد پایدار را گامی موثر در همیاری و مساعدت در اجرای برنامه های این انجمن عنوان نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛جلسه انجمن حمایت از زندانیان آزادشهر ظهر امروز با حضور فرماندار آزادشهر، مدیرکل زندانهای استان گلستان و دیگر از اعضای این انجمن در محل فرمانداری برگزار شد.

سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر در این جلسه بر لزوم ایجاد منابع تامین مالی جهت مساعدت و همیاری انجمن در اجرای برنامه ها تاکید کرد و اظهار داشت: راه اندازی واحد های تولیدی و خدماتی کوچک می تواند در تامین منابع مالی انجمن حمایت از زندانیان نقش موثری داشته باشد.

رنجبر مدیرکل زندانهای استان گلستان نیز در این جلسه گفت: وقتی یک شخص به زندان می رود خانواده آن فرد هم درگیر مشکلات فراوانی می شوند که باید تدابیری اندیشیده شود که یک چتر حمایتی برای این خانواده های ایجاد و مشکلات و آسیب های احتمالی به آنان به حداقل برسد.

رنجبر در ادامه افزود: بکارگیری و استفاده از زندانیان بند باز به عنوان نیروی کار در پروژه های عمرانی شهرستان توسط پیمانکاران بومی می تواند نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی زندانیان و خانواده آنها ایفا نماید.

ذاکری مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر در ادامه گزارشی از عملکرد انجمن در سال گذشته ارائه و در خاتمه اعضای جلسه راهکاره ای عملی برای توسعه منابع مالی و در آمد پایدار انجمن ارائه دادند.

در پایان این جلسه حاضرین پیرامون برنامه ها و اهداف انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر بحث و تبادل نظر کردند.

  

انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر تشکیل جلسه داد

 

انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر تشکیل جلسه داد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 363
  • کد خبر : 79483