عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای مهارت شهرستان مینودشت برگزار شد


جلسه شورای مهارت شهرستان مینودشت برگزار شد

جلسه شورای مهارت شهرستان مینودشت برگزار شد

 جلسه شورای مهارت به ریاست معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری مینودشت در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مینودشت؛ علیرضا مصطفی لو معاون فرماندار مینودشت گفت: در شهر و روستاهای شهرستان نیاز سنجی انجام گردد و بر طبق درخواست و نیاز مردم مهارت فنی و حرفه ای آموزش داده شود و جا دارد یک بانک اطلاعاتی داشته باشیم و شناسایی جامعه هدف و بسترهای لازم را در بحث آموزش فراهم نماییم .

توسعه منابع انسانی و آموزش مهارت خیلی مهم است و متاسفانه تحصیل کرده های شهرستان بدنبال اشتغال در ادارات دولتی هستند در حالی که می شود با آموزش اشتغال های زیادی را در شهرستان ایجاد نماییم

با استفاده از ظرفیت و پتانسیل های شهرستان و تعامل و همکاری ادارات می توانیم عموم مردم الخصوص زنان سرپرست خانوار – مددجویان بهزیستی – معلولین – بهبود یافتگان – دانشجویان – دانش آموزان و ... را مهارت فنی و حرفه ای آموزش دهیم و بعد از آموزش درست اشتغال ایجاد میگردد .

و بیشترین آسیبهای اجتماعی از فقر – بیکاری – اعتیاد و ... می باشد و ایجاد آموزش و مهارت و شناسایی جامعه هدف و ارتقاء سطح مهارت در جامعه باعث اشتغال در جامعه می شود و این اقدامات در شهرستان مطلبد که ادارات فنی و حرفه ای - جهاد کشاورزی – آموزش و پرورش – دانشگاهها – کمیته امداد – بهزیستی – میراث فرهنگی – اداره صنعت معدن و تجارت و سایر ادارات مرتبط می توانند با همکاری و تعامل یکدیگر توانمندسازی را در شهرستان انجام دهیم .

فنی و حرفه ای شهرستان با نشست های چهره به چهره ها با ادارات و دهیاران و روسای دانشگاهها و ... می توانند در حوزه مهارت عملکرد خوبی در شهرستان داشته باشند .

و از ادارات کمیته امداد - جهاد – دانشگاهها-آموزش و پرورش – بهزیستی – اصناف و دیگر ادارات مرتبط خواستند که در کنار اداره فنی و حرفه ای نسبت به آموزش مهارت فنی و حرفه ای به جامعه هدف خودتلاش نمایند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 336
  • کد خبر : 80265