عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسی مسائل آب رسانی به شهرستان آزادشهر

در جلسه فرماندار با مدیرعامل شرکت آبفا گلستان :

بررسی مسائل آب رسانی به شهرستان آزادشهر

بررسی مسائل آب رسانی به شهرستان آزادشهر

فرماندار آزادشهر در جلسه ای با مدیرکل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان مسائل مربوط به آبرسانی شهری و روستایی این شهرستان را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در جلسه ای با بهزاد هرمزی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، آخرین وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای این شهرستان و همچنین مسائل و مشکلات  موجود در این حوزه را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

ملک حسینی فرماندار در این دیدار ضمن تبریک سال نو و تشکر از اقدامات و تلاش های اداره آبفا شهرستان گفت: اتمام پروژه آبرساني مجتمع كوهستان و انقلاب با توجه به بهره مندی بسیار زیاد آن از ضروریات حوزه آبی شهرستان آزادشهر می باشد.

هرمزی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب در این جلسه ضمن بررسی مسائل مربوط به وضعیت آبرسانی به شهرستان آزادشهر و بحث پیرامون بهبود روند آبرسانی به شهر ها و روستاهای تابعه و همچنین برنامه ریزی  به منظور تامین آب شرب در شهر های آزادشهر ،نوده و نگین شهر  و روستاهای تحت پوشش، در خصوص  برخی برنامه ای کوتاه مدت و میان مدت آبرسانی بحث و تبادل نظر گردید که نتایجی نیز حاصل شد.

این گزارش حاکی است در این جلسه ملک حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر نیز ضمن تقدیر از اقدامات شرکت آبفا استان گلستان در این شهرستان طی سالهای اخیر ، در خصوص همکاری در روند اجرای پروژه ها و پیگیری به منظور جذب اعتبارات مورد نیاز قول مساعد دادند.

 

بررسی مسائل آب رسانی به شهرستان آزادشهر

 

بررسی مسائل آب رسانی به شهرستان آزادشهر

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 214
  • کد خبر : 82025