عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازرسی از نانوایی های شهرستان تشدید می شود

فرماندار آزادشهر در جلسه ستاد ساماندهی آرد، نان و گندم :

بازرسی از نانوایی های شهرستان تشدید می شود

بازرسی از نانوایی های شهرستان تشدید می شود

فرماندار آزادشهر تأکید کرد: بازرسی از نانوایی ها به منظور کنترل توزیع و مصرف آرد و نحوه پخت نان تشدید میشود.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان که به منظور بررسی میزان سهمیه آرد شهرستان و همچنین بررسی درخواست های رسیده به این کار گروه صورت پذیرفت، با اشاره به اینکه کیفیت نان با سلامت مردم سر و کار دارد عنوان نمود : کیفیت نان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و با توجه به شرایط موجود و بیماری کرونا نظارت مستمر ماموران شبکه بهداشت و درمان و اداره صمت بر چگونگی رعایت بهداشت و همچنین پخت نان باکیفیت صورت گیرد.

وی در ادامه اظهار داشت: برخی ناهماهنگی ها و مشکلاتی در چرخه توزیع آرد بین نانوایی ها وجود دارد که باید مرتفع شود و با ساماندهی نظام توزیع آرد و مشخص نمودن میزان مصرف نانوایی ها از ایجاد زمینه برای تخلف پیشگیری می شود.

 فرماندار آزادشهر در ادامه سخنان خود به ممنوعیت هر گونه جابه جایی و فروش آرد بدون هماهنگی با واحد بازرسی و نظارت تاکید نمود وافزود: در صورت مشاهده چنین تخلفاتی سهمیه آرد واحد نانوایی قطع خواهد شد.

ملک حسینی خاطرنشان کرد: اهتمام ویژه بر انجام اقدامات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی توسط نانوایی ها و همچنین نظارت شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و اتحادیه صنفی در این موضوع بسیار ضروری و حیاتی است و باید نانوایی هایی که همه موارد را رعایت می‌کنند، تشویق شده و با سایر نانوایی‌ها نیز برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

 

بازرسی از نانوایی های شهرستان تشدید می شود

 

بازرسی از نانوایی های شهرستان تشدید می شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 272
  • کد خبر : 82406