عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان آزادشهر برگزار شد

سرپرست فرمانداری آزادشهر گفت : بازدید های مستمر در قالب گشت های مشترک و نظارت بر نانوایی و برخورد قانونی با متخلفان بدون اقماز انجام گیرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، در این جلسه سید جواد کریمی سرپرست فرمانداری آزادشهر ضمن تاکید بر جایگاه ویژه نان در فرهنگ ایرانی گفت: نان در سفره هر ایرانی از ملزومات اصلی است از این رو افزایش کیفیت نان به عنوان قوت لایموت مردم از اهمیت بالایی برخودار است.
ایشان ضمن تاکید بر تشدید نظارت ها و بازرسی ها افزود : ساماندهی، تامین و توزیع آرد و نظارت بر کیفیت و پخت نان باید از اولویت های مهم این کارگروه، در جهت رضایتمندی شهروندان باشد و به هیچ عنوان نباید اجازه داده شود تا آرد یارانه ای خارج از شبکه، توزیع و با متخلفان عرضه خارج از شبکه به صورت جدی برخورد شود.
وی همچنین رعایت ضوابط و دستورالعملهای بهداشتی توسط نانوایی ها را از ضروریات دانست و از کمیته نظارت و بازرسی بهداشتی خواست تا به این مهم نیز توجه ویژه نمایند.
سرپرست فرمانداری آزادشهر در پایان از اعضای کارگروه خواست گزارش اقدامات ماهیانه خود را جهت جمعبندی و بررسی به فرمانداری آزادشهر ارسال نمایند.
در پایان این جلسه پس از طرح موضوعات و مسایل مطروحه در زمینه آرد و نان به بررسی و تبادل نظر در این مورد پرداخته شد و راهکارهای کاربردی ارایه و تصمیمات لازم در زمینه مرتفع نمودن مشکلات این حوزه اتخاذ شد.
 

جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان آزادشهر برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 365
  • کد خبر : 92314