عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جوانان گنبدی در طیف ها و فعالیت های مختلف نقش و تاثیر بسزایی در شهرستان داشتند

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

جوانان گنبدی در طیف ها و فعالیت های مختلف نقش و تاثیر بسزایی در شهرستان داشتند

جوانان گنبدی در طیف ها و فعالیت های مختلف نقش و تاثیر بسزایی در شهرستان داشتند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در نشست کارشناسان امور جوانان شرق گلستان اظهار کرد: جوانان گنبدی در طیف ها و فعالیت های مختلف مانند کارآفرینی، رشته های دانش بنیان و غیره نقش و تاثیر بسزایی در شهرستان داشتند.
وی تصریح کرد: حدود 50 سمن در حوزه های مختلف ورزشی، فرهنگی، اجتماعی در شهرستان فعال هستند که بیشتر آنها را قشر جوانان مدیریت می کنند.
مهندس عبدالقدیر کریمی گفت: جوانان در موضوعات مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و حتی اقتصادی تاثیر گذار بوده و ما از جایگاه فرمانداری تلاش داریم تا در حد توان و بضاعت و شان و جایگاه آنها پاسخگوی مطالبات و انتظارات جوانان شهرستان باشیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس در این نشست اظهار کرد: گنبدکاووس جزو نخستین شهرستان استان بوده که جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان به طور مرتب و با حضور فرماندار برگزار کرده است.
وی تصریح کرد: این شهرستان برای نخستین بار در سطح استان اتاق فکر را در سال 97 در گنبدکاووس تشکیل داد تا از این طریق بتواند به مشکلات جوانان رسیدگی کند.
حجت الله یوسفی گفت: سمن ها این شهرستان از دو سمن به هشت سمن افزایش یافته و این سمن ها در زمان وقوع سیل و شیوع کرونا در کنار مردم و اداره ورزش و جوانان اقدامات مهمی در راستای خدمت رسانی به مردم انجام دادند


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 224
  • کد خبر : 83659