عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » محدودیت های کرونایی در شهرستان تشدید می شود

فرماندار آزادشهر:

محدودیت های کرونایی در شهرستان تشدید می شود

محدودیت های کرونایی در شهرستان تشدید می شود

فرماندار آزادشهر گفت: با توجه به روند صعودی مبتلایان و بستری های شهرستان از امروز تا شنبه، محدودیت های کرونایی در شهرستان تشدید می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی پس از جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گلستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: با توجه به روند صعودی مبتلایان و بستری های شهرستان از امروز تا شنبه، محدودیت های کرونایی در شهرستان تشدید می شود.

فرماندار آزادشهر در ادامه افزود: ورود و تردد خودرو با پلاک غیربومی و اتراق(چادر زدن) در سطح شهرستان ممنوع است و نیروی انتظامی موظف است در صورت مشاهده ضمن اعمال جریمه، خودرو را توقیف و به پارکینگ منتقل نماید.

ایشان افزود : با توجه به ممنوعیت برگزاری مراسمات در شهرستان راه اندازی کارناوال های عروسی ممنوع است و همه خودروها ضمن جریمه، توقیف و داماد به مقامات قضایی معرفی می شود.
ملک حسینی خاطر نشان کرد : برگزاری مراسم عروسی در ملک شخصی، باغ و ... ممنوع است و تیم های نظارتی ، بخشداران و دهیاران باید مالک را به دادستانی معرفی کنند.
فرماندار آزادشهر در خصوص ممنوعیت گروه های شغلی دو و سه و چهار در شرایط قرمز کرونایی گفت : اماکن و اصناف گروه شماره یک که مجاز به فعالیت در شهرستان هستند ، در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب می شوند.
وی به بخشداران،شهرداران و دهیاران ابلاغ کرد ، برگزاری هرگونه مراسم در آرامستان‌ها  (به جز تدفین متوفی با تعداد نفرات بسیار محدود) ممنوع است.
ملک حسینی افزود : تمامی کارمندان بالای 50 سال ادارات شهرستان مکلف به تزریق واکسن بوده و روسای ادارات باید اسامی آنها را به دانشگاه علوم پزشکی اعلام و هرگونه قصور و کوتاهی در این امر متوجه رئیس آن اداره خواهد بود.
ایشان در خصوص دور کاری کارمندان نیز گفت : دورکاری کارمندانی که هر 2 دز واکسن را دریافت کرده و مدت 2 هفته از تزریق دومین  دز می‌گذرد، لغو می شود و موظف هستند در محل کار حاضر باشند.
فرماندار آزادشهر در پایان افزود : ارائه هرگونه خدمات در همه سطوح ادارات دولتی و خصوصی به کسانی که ماسک نمیزنند ممنوع است.
 

محدودیت های کرونایی در شهرستان تشدید می شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 236
  • کد خبر : 85171