عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ترکمن برگزار شد


سومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ترکمن برگزار شد

سومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ترکمن برگزار شد

 سومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ترکمن با محوریت آمادگی برای مقابله با حوادث احتمالی همچون سیلاب وآتش سوزی با حضور فرماندار و سایر اعضا برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار  امروز شنبه 13 شهریور در این جلسه  از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا آمادگی لازم برای مقابله با حوادث احتمالی همچون سیلاب های ناگهانی وآتش سوزی راداشته باشند. 
 وی افزود: با توجه به اینکه حادثه خبر نمی کند چه حادثه سیل، آتش سوزی و یا زلزله و ... و از آنجایی که تجربه ثابت کرده است که معمولا ما در برابر حادثه غیر مترقبه غافلگیر شدیم بر همین اساس بایستی در هر زمان آمادگی لازم را برای رویارویی با حوادث داشته باشیم.
 شیرنگی گفت: نکته مهم  این است که ما باید آن ظرفیت ها و امکانات و پتانسیل های خودمان را بسنجیم و ببینیم  چه ابزار و امکاناتی در اختیار داریم و برآن اساس برنامه ریزی های لازم جهت پیشگیری یا مقابله با حوادث را انجام دهیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: با توجه به اینکه در سنوات گذشته در مراتع و جزیره آشوراده آتش سوزی داشتیم باید آمادگی لازم را برای مقابله و رویارویی این حادثه داشته باشیم  و در این خصوص یکی از مشکلات ما بحث ورود تجهیزات به داخل جزیره است.

سومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ترکمن برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .