عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمی فرماندار گالیکش با روسای هیات‌های ورزشی شهرستان


نشست صمیمی فرماندار گالیکش با روسای هیات‌های ورزشی شهرستان

نشست صمیمی فرماندار گالیکش با روسای هیات‌های ورزشی شهرستان

فرماندار گالیکش در نشستی صمیمی با رئیس اداره ورزش‌وجوانان و برخی از روسا و نواب رئیس هیات‌های ورزشی و فعالان ورزش شهرستان دیدار و در راستای بررسی مشکلات ورزشی شهرستان بحث و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، احمد تجری‌مفرد فرماندار شهرستان در نشستی صمیمی با رئیس اداره ورزش‌وجوانان و برخی از روسا و نواب رئیس هیات‌های ورزشی شهرستان که پیش‌ازظهر پنجشنبه (6آبان ماه) باحضور میرنیا معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به نقش مهم ورزش در تمامی ابعاد زندگی افراد جامعه اظهار کرد: توجه ویژه به ورزش، کاهش آسیب‌های اجتماعی را در سطح جامعه به دنبال خواهد داشت. بنابراین ضرورت دارد خانواده‌ها نیز با افزایش اشتیاق فرزندان به ورزش در توسعه آموزش این مهم در کنار مسئولین قرار گیرند تا جامعه به سمت سلامتی و پویایی حرکت کند.

فرماندار گالیکش افزود: تن و جسم سالم در کنار ذهن سالم برای بسط و توسعه هر فعالیتی لازم است و تمامی اقشار علی‌الخصوص ورزشکاران باید در تشویق و ترغیب افراد به ورزش کردن پیش قدم باشند.

تجری‌مفرد تصریح کرد: ورزش، دژ مستحکمی در برابر آسیب‌های اجتماعی است و تحرک جسمی و ورزش از شاخص‌های اصلی در حفظ سلامت است و این وظیفه اداره ورزش و هیات‌های ورزشی است که در راستای ورزش و سالم سازی قوای جسمی شهروندان بویژه جوانان گام بردارند.

گفتنی است در ادامه روسای هیات‌های ورزشی شهرستان به ارائه گزارش عملکرد خود پرداخته و مشکلات حوزه فعالیت خود را نیز بازگو نمودند.

نشست صمیمی فرماندار گالیکش با روسای هیات‌های ورزشی شهرستان

 

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 212
  • کد خبر : 86876