عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه تصمیم گیری نهایی در خصوص آبرسانی به کوی انجیراب گرگان تشکیل شد


جلسه تصمیم گیری نهایی در خصوص آبرسانی به کوی انجیراب گرگان تشکیل شد

جلسه تصمیم گیری نهایی در خصوص آبرسانی به کوی انجیراب گرگان تشکیل شد

 جلسه تصمیم گیری نهایی در خصوص آبرسانی هرچه سریعتر به شهروندان کوی افسران 18-8 (انجیراب) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گرگان، با حضور "خاکی"فرماندار مرکز استان،"رحمتی"مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان،"جمشیدی"مدیرطرح های آبرسانی شرکت آب منطقه ای استان گلستان ،"هرمزی"معاونت بهره برداری آب و فاضلاب روستایی استان"ربیعی"رییس شورای اسلامی شهر گرگان ،"کریم پناه"نماینده مردم کوی افسران و گروه صدا (رادیوگلستان)در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان گرگان با بیان اینکه از وظایف دستگاه ها خدمت رسانی به مردم می باشد گفت: مردم ولی نعمت ما می باشند و مشکلات آنها برای ما مهم است و برای رفع مشکل آبرسانی به این قسمت جلسات متعددی با متولیان امر و دستگاههای مربوطه برگزار گردیده واز ساعات اولیه قطع آب شبکه فوق، پیگیری و بررسی و برآورد هزینه توسعه کارشناسان آب و فاضلاب شهری و شهرداری در دستور کار قرار گرفت.

دکترخاکی اظهار داشت: دستگاه های دولتی بر اساس سیاستگذاریهایی که بر عهده آنها گذاشته شده وظیفه دارند به مردم خدمات ارائه دهند و در این مورد نیز با توجه به قرار داشتن در حوزه شهر گرگان و آب و فاضلاب شهری می بایست این موضوع تاکنون محقق می شد .

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته توسط فرمانداری با آب و فاضلاب روستایی و لشکر 30، دو دستگاه تانکر، آب شرب سالم برای خانوارها را در طول روز بصورت سیار تأمین می نمایند .

فرماندار با توجه به اینکه تأمین آب شرب منطقه فوق بصورت هیأت امنایی اداره می شد بیان داشت: یکی از مشکلاتی که در این منطقه وجود دارد این است که لوله کشی آب شرب وصل به شبکه شهری نبوده و مستقیم از طریق چاه لوله کشی شده بود و سعی داریم با تأمین اعتبار، این مهم محقق گردد و مهمترین اقدام اتصال به شبکه آبرسانی شهری می باشد .

نماینده عالی دولت با تأکید بررفع هرچه سریعتر موضوع افزود: آب و فاضلاب شهری ،شورای اسلامی شهر گرگان ،شهرداری و مردم باید مشارکت وکمک نمایند تا هرچه سریعتر مشکل لایروبی چاه و در نهایت لوله کشی مجدد به شبکه شهری محقق گردد . 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1032
  • کد خبر : 8744