عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد برگزاری بزرگداشت هفته زن در آزادشهر برگزار شد

به ریاست معاون سیاسی فرمانداری آزادشهر :

جلسه ستاد برگزاری بزرگداشت هفته زن در آزادشهر برگزار شد

 

جلسه ستاد برگزاری بزرگداشت هفته زن در آزادشهر برگزار شد

 


جلسه هماهنگی برنامه های بزرگداشت مقام مادر و هفته زن و دهه بصیرت به ریاست آدینه معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری آزادشهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، آدینه معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری آزادشهر در این جلسه ضمن تشریح سیاستهای هفته بزرگداشت زن و مقام مادر بیان داشت همزمانی آن با دهه بصیرت فرصت مغتنمی است تا ضمن تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب در حوزه زنان و خانواده به ترویج فرهنگ و سیره فاطمی و همچنین نقش و جایگاه محوری زنان در جامعه و خانواده برای نسل سوم و چهارم انقلاب پرداخته شود.

آدینه گفت :  با توجه به شرایط استان و کشور به جهت شیوع بیماری کرونا هم افزایی و هماهنگی دستگاههای اجرایی و نهادها در اجرا و برگزاری برنامه ها نقش مهمی در اثربخشی فعالیت ها و بهره مندی عموم زنان و خانواده های البرزی از برنامه های مرتبط با هفته بزرگداشت خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه در دهه بصیرت که از نهم دی ماه آغاز می شود مناسبت های بزرگی همچون سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و... قرار دارد گفت: تمامی ادارات و دستگاهها باید در اجرای برنامه های دهه بصیرت مشارکت جدی و فعال داشته باشند.

لازم به ذکر است این جلسه با حضور مسئول امور بانوان فرمانداری و کارشناسان امور بانوان ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان آزادشهر در محل سالن اجتماعات غدیر فرمانداری برگزار شد.

 

 

جلسه ستاد برگزاری بزرگداشت هفته زن در آزادشهر برگزار شد

 

جلسه ستاد برگزاری بزرگداشت هفته زن در آزادشهر برگزار شد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 335
  • کد خبر : 88165