عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه انجمن کتابخانه عمومی شهرستان مراوه تپه برگزار شد


جلسه انجمن کتابخانه عمومی شهرستان مراوه تپه برگزار شد

جلسه انجمن کتابخانه عمومی شهرستان مراوه تپه برگزار شد

لقمان قربانی سرپرست فرمانداری مراوه تپه  در بازدید از کتابخانه شهر مراوه تپه از مدیر و کارمند وی بخاطر تلاشهایشان قدردانی کرد.
طاغان محمد غراوی مدیر کتابخانه مراوه تپه ضمن تقدیر از خانواده ها برای تشویق فرزندانشان جهت حضور در کتابخانه گفت خوشبختانه کودکان و نوجوانان مراوه ای از کتابخانه استقبال خوبی می نمایند.
وی افزود ، خوشبختانه در حال حاضر ۶۰۰عضو فعال داریم که در سال ۹۸ از بین ۶ نفر کتابخانه برتر ۱۴ شهرستان استان ۳ نفر آن از شهرستان مراوه تپه بود 
 در ادامه این بازدید سرپرست فرمانداری شهرستان مراوه تپه گفت: از طرف هر شخص حقیقی و حقوقی خودرو نیسان یا ون و یا خاور کوچک با انتقال سند بنام نهاد کتابخانه واگذار نماید خودرو فوق با هزینه نهاد تجهیز گردیده و باصلاحدیدفرماندار و تعامل طرفین یک نفر  بعنوان نیروی نهاد کتابخانه فعالیت خواهد نمود که این امر هم باعث توسعه کتابخوانی و هم باعث ایجاد اشتغال خواهد گردید.
وی افزود: در روستاهای بالای دو هزار نفر جمعیت نیز اگر افرادی یک واحد مسکونی به نهاد کتابخانه اهدا نمایند میتوانند یک نفر را بعنوان جذب در کتابخانه معرفی نمایند و روستای فوق نیز دارای کتابخانه می گردد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .