عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با تخلفات آرد و نان در گالیکش با قاطعیت برخورد خواهد شد

فرماندار گالیکش:

با تخلفات آرد و نان در گالیکش با قاطعیت برخورد خواهد شد

با تخلفات آرد و نان در گالیکش با قاطعیت برخورد خواهد شد

فرماندار گالیکش در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان گفت: با توجه به اهمیت موضوع نان، با تخلفات در بخش عرضه و فروش آرد و نان در سطح این شهرستان با قاطعیت و برابر قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، علی جوان فرماندار شهرستان در کارگروه آرد و نان گالیکش که با حضور معاون عمرانی فرمانداری و اعضای کارگروه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: تخلفات در این بخش به هیچ عنوان قابل اغماض نیست و با افراد و نانوایی‌هایی که مرتکب تخلف می‌شوند، طبق مقررات و دستورالعمل‌های قانونی برخورد می‌شود و محرومیت‌هایی را نیز برای آنها در پی خواهد داشت.

علی جوان افزود: تخلف کم فروشی و گران فروشی در عرضه نان و نداشتن کیفیت مطلوب در مرحله نخست کسر 15 درصد سهمیه آرد به مدت یک ماه، در مرحله دوم کسر 30 درصد و در مرحله سوم کسر 50 درصد سهمیه آرد و در مرحله آخر قطع سهیمه نانوایی را به دنبال دارد.

فرماندار گالیکش خاطرنشان کرد: آن دسته از واحدهای خبازی که از طریق مصوبه مدیریت بحران برای دریافت تسهیلات تجهیز نانوایی‌ها به سیستم دوگانه سوز به بانک معرفی شده‌اند، در اسرع وقت نسبت به پیگیری و اخذ تسهیلات خود اقدام نمایند در غیر اینصورت نرخ تسهیلات مربوطه به 18 درصد افزایش یافته و حتی سهمیه آرد آنها نیز کم و یا قطع خواهد شد.

وی افزود: سایر تخلفات شامل انطباق نداشتن در پخت و رعایت نکردن ساعت پخت و فروش، همکاری نکردن با بازرسان، فروش اجباری نان کنجدی و عرضه نان غیر بهداشتی در مراحل اول تا سوم به ترتیب مشمول کسر ۱۰، ۲۰ و ۵۰ درصد و در مرحله آخر قطع کامل سهیمه آرد خواهد بود.

جوان ادامه داد: اعضای کارگروه آرد و نان شهرستان گالیکش باید با افزایش احساس مسئولیت نسبت به وظایف محوله و با افزایش بازرسی‌ها بر فرآیند تهیه آرد و نان در شهرها و روستاهای شهرستان شامل تولید و تامین گندم و آرد و همچنین پخت نان در نانوایی‌ها نظارت کامل داشته باشند و مسائل را به صورت دقیق رصد کنند تا نان با کیفیت مطلوب تولید و به دست مردم برسد.

وی در پایان یادآور شد: آرد در روستاها نیز باید بر اساس نیاز واقعی توزیع شود و مسئولان ذیربط نظارت دقیق بر این مساله داشته باشند.


با تخلفات آرد و نان در گالیکش با قاطعیت برخورد خواهد شد

 

با تخلفات آرد و نان در گالیکش با قاطعیت برخورد خواهد شد

 

با تخلفات آرد و نان در گالیکش با قاطعیت برخورد خواهد شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 275
  • کد خبر : 88923