عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره برداری از 226 پروژه عمرانی و 152 طرح تولیدی و اقتصادی در دهه فجر امسال

فرماندار مینودشت:

بهره برداری از 226 پروژه عمرانی و 152 طرح تولیدی و اقتصادی در دهه فجر امسال

بهره برداری از 226 پروژه عمرانی و 152 طرح تولیدی و اقتصادی در دهه فجر امسال

فرماندار مینودشت گفت: در ایام چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار این شهرستان از خدمات ۴۱۸ پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی احداث شده توسط ادارات و نهادهای مختلف بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مینودشت؛ محمدتقی قزل سفلی فرماندار مینودشت در نشست خبری اظهار داشت: از مجموع طرح‌های قابل افتتاح مینودشت در دهه فجر امسال ۲۶۶ پروژه عمرانی و خدماتی و ۱۵۲ طرح تولیدی و اقتصادی می‌باشد.

وی افزود: برای عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی مینودشت در مجموع ۸۸۲ میلیارد و ۴۰۷ میلیون ریال از منابع اعتباری ملی، استانی، شهرستانی، خیرین، تسهیلات بانکی و بخش خصوصی هزینه و با بهره‌برداری از آنها برای ۱۷۸ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

قزل سفلی اضافه کرد: پروژه‌های افتتاحی مینودشت در دهه فجر در حوزه‌های مختلف از جمله "کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، آبرسانی، برق، گاز، مخابرات، راه، منابع طبیعی و آبخیزداری، آموزش و پرورش، مسکن محرومان، اجرای طرح هادی روستایی و شهرداری‌ها و آسفالت معابر شهری" است.

فرماندار مینودشت ادامه داد: در دهه فجر امسال علاوه بر پروژه‌های افتتاحی، عملیات اجرایی ۳۶ طرح عمرانی و خدماتی دیگر با پیش بینی اعتبار ۹۰۸ میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریال آغاز خواهد شد.

قزل سلفی افزود: البته با توجه به شیوع پیک جدید کرونا در سطح کشور، استان و شهرستان تمامی ۱۲۰ برنامه‌ شاخص پیش بینی شده برای دهه فجر امسال مطابق تصمیمات ستاد کرونا و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد ضمن اینکه تزریق دُز سوم واکسن کرونا توسط ۳۷.۴ واجدین شرایط در مینودشت این شهرستان را در جایگاه نخست استان قرار داده است.

وی با قدردانی از خبرنگاران در انعکاس خدمات و عملکردهای دستگاه‌های اجرایی به مردم، اضافه کرد: این اطلاع رسانی‌ها باید همراه با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی که انصافا بسیار زیاد و قابل قیاس با رژیم گذشته نیست، در دهه فجر بیشتر صورت گیرد تا منجر به امیدآفرینی در مردم شود.

فرماندار مینودشت ادامه داد: مردم ایران اسلامی برای پیروزی انقلاب و استمرار آن در ۴۳ سال گذشته ایثارگری و تلاش زیادی انجام دادند و خون بسیاری از فرزندان و جوانان این سرزمین نثار کردند و باوجود همه سختی‌ها و مشکلات اما همواره از انقلاب و آرمان‌های آن دفاع کرده و می‌کنند.

قزل سفلی گفت: خدمت صادقانه به مردم بالاخص در مینودشت که مردم آن همواره پای انقلاب و آرمان‌های آن بوده و هستند، کمترین وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری است و دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان عملکردها و اقدامات انجام شده به مردم است.

 

بهره برداری از 226 پروژه عمرانی و 152 طرح تولیدی و اقتصادی در دهه فجر امسال


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 253
  • کد خبر : 89269