عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار با امام جمعه آزادشهر به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر


دیدار فرماندار با امام جمعه آزادشهر به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر

دیدار فرماندار با امام جمعه آزادشهر به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر

 فرماندار و مدیران شهرستان به مناسبت آغاز دهه فجر و جهت تجدید میثاق با آرمان های انقلاب با حجت السلام والمسلمین شهابی امام جمعه شهر آزادشهر دیدار نمودند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این دیدار ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و آغاز دهه پیروزی انقلاب اظهار داشت: حفظ نظام و تبیعت از فرامین رهبر عزیزمان و همچنین اتحاد و همدلی بین مسئولین از عمده هم و غمهای نظام است.

فرماندار آزادشهر افزود : خدمت به مردم از دستورکار این انقلاب بوده و ما مسئولین نظام درسالی که فشارهای زیادی از طرف کشورهای غربی به کشورمان می شود باید هوشیار بوده و در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری کوشاتر از قبل باشیم تا ضمن عمران و آبادانی، توطئه های دشمنان را نیز نقش برآب کنیم.

ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این دیدار با اشاره به تاریخ وقوع انقلاب در میان تحولات دو قدرت بزرگ کمونیسم و لیبرالیسم گفت: وقوع این انقلاب تحت رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (قدس) و وحدت کلمه میسر شده و از برهه های سخت و دشمنی های گسترده عبور کرده است.

ایشان با اشاره به شرایط حاضر کشور و شیوع ویروس کرونا برنامه های امسال را با تمرکز بر برنامه های فرهنگی و فضای مجازی خوانده و از ادارات شهرستان خواست که عملکرد خود را در فضای مجازی به گوش مردم شریف شهرستان آزادشهر برسانند.

ملک حسینی ضمن تشکر از حمایت ها و همکاری امام جمعه شهرستان گفت: این دیدار تجدید بیعت با نماینده ولایت فقیه در شهرستان در سایه پیروی از امر رهبری است که رهبری موفق ترین انقلاب جهان را برعهده دارند.

حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر در جمع مسئولان شهرستان با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شاره به حکومت اسلامی گفت: انقلاب ما برگرفته از آرمان های امیرالمومنین علی (ع) است که یک تحول معنوی در دنیا آغاز کرده و یک انقلاب تمدن ساز خواهد شد و الگوی همه قرار خواهد گرفت.

امام جمعه آزادشهر با اشاره به اقدامات دشمنان در طول 43 سال انقلاب افزود: دشمن با شیطنت ها ، حمایت از منافقان و تروریست ها ، تحریم ها و مشکلات می خواهد انقلاب را ناکار آمد جلوه دهد ولی همه ما وظیفه داریم مبارزه با استکبار و استبداد، دفاع از محرومان و مظلومان و بیان دستاوردهای نظام را برای نسل جوان بازگو و به آیندگان منتقل کنیم.
 

دیدار فرماندار با امام جمعه آزادشهر به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر

  

دیدار فرماندار با امام جمعه آزادشهر به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 372
  • کد خبر : 89289