عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ساخت صد و بیست و پنجمین مدرسه خیرساز گنبدکاووس آغاز شد


ساخت صد و بیست و پنجمین مدرسه خیرساز گنبدکاووس آغاز شد

ساخت صد و بیست و پنجمین مدرسه خیرساز گنبدکاووس آغاز شد

همزمان با ششمین روز دهه فجر عملیات ساخت صد و بیست و پنجمین مدرسه خیرساز گنبدکاووس با حضور مسوولان استانی و محلی امروز یکشنبه در روستای امیدیه این شهرستان آغاز شد.
مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در این مراسم گفت: تنها مدرسه روستای امیدیه ساخته شد به دلیل تخریبی بودن، ۱۸ سال است مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و دانش آموزان این روستا برای تحصیل مجبور به رفت و آمد به روستای امیدآباد هستند.
کمال‌الدین نظرنژاد افزود:‌ روستای امیدیه ۵۵ دانش آموز دارد که سال‌ها برای تحصیل به روستای مجاور خود تردد می‌کردند و این رفت‌ و آمد چند سال قبل باعث بروز یک حادثه و فوت یک دانش آموز شده بود.
وی اظهار داشت:‌ برای راحت‌تر کردن تحصیل ۲۶ دانش آموز دختر و ۲۹ دانش آموز پسر این روستا امروز عملیات ساخت یک آموزشگاه ۲ کلاسه برای پوشش دوره ابتدایی از محل طرح آجر به آجر، کمک مردم روستا و اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان در مجاورت مدرسه تخربی آغاز شد.
مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس اعتبار مورد نیاز برای ساخت این مدرسه را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با توجه به مشارکت ۴۸ هزار و ۲۸۸ نفر از بانوان خیر گلستان در طرح آجر به آجر این آموزشگاه به نام حضرت فاطمه(س) نامگذاری شده است.
مدرسه قدیمی و تخریبی روستای امیدیه گنبدکاووس
نظرنژاد یادآور شد: با هدف توسعه فضاهای آموزشی، در تمام روستاهای گنبدکاووس که تعداد دانش آموزان آنها به حد نصاب رسیده مدرسه ساخته شده و یا در حال ساخت است.
سیدرضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش گلستان نیز در این مراسم گفت: در نظام تعلیم و تربیت با هدف عدالت آموزشی و مدرسه‌سازی این آموزشگاه ۲ کلاسه تا مهرماه ۱۴۰۲ برای تحصیل ۵۵ دانش آموز روستای امیدیه به بهره‌برداری می‌رسد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 389
  • کد خبر : 89506