عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ضرورت دوگانه سوز شدن نانوایی‌های شهرستان آزادشهر

فرماندار آزادشهر در جلسه کارگروه ساماندهی امور گندم،آرد و نان شهرستان :

ضرورت دوگانه سوز شدن نانوایی‌های شهرستان آزادشهر

ضرورت دوگانه سوز شدن نانوایی‌های شهرستان آزادشهر

فرماندار آزادشهر گفت: کسر سهمیه آرد در انتظار عدم تمکین کنندگان دو گانه سوزی نانوایی های سطح شهرستان آزادشهر است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در جلسه کارگروه ساماندهی امور گندم،آرد و نان شهرستان با اشاره به لزوم تسهیل دسترسی شهروندان به واحدهای نانوایی و اطمینان از تامین نان مورد نیاز شهروندان در مواقع بحران، اظهار داشت: تمامی واحدهای خبازی واقع در سطح شهرستان و دارای قابلیت دسترسی بالای مردم، دوگانه سوز می شوند.

فرماندار آزادشهر گفت : واحدهای خبازی شهرستان که با اداره صمت در راستای دوگانه سوز نمودن همکاری نکنند و در اجرای این عمل تکمین نکنند ، اقدام قانونی در خصوص کسر سهمیه آرد واحدهای خاطی اجرایی خواهد شد.

حمیدرضا ملک حسینی هدف از این کار را مدیریت پخت نان در مواقع بحرانی اعلام کرد و افزود : امیدواریم است پس از اجرای این طرح ، پخت و توزیع نان به عنوان یکی از غذاهای اصلی مردم ، به خصوص در شرایط نامساعد جوی و مواقع بحرانی ، با اختلال مواجه نشود.

فرماندار آزادشهر با تاکید بر حفظ سلامت و کیفیت نان مصرفی سبد خانوار، اظهار داشت: بالا بردن کیفیت نان ارائه شده به مردم ، نقش بالایی در کاهش دور ریز نان و به تبع آن در صرفه جویی مقدار آرد مصرفی و حامل های انرژی خواهد داشت.

وی اضافه کرد : برای کنترل درستی اجرای عملیات و بررسی آمادگی کامل نانوایی ها در این خصوص ، رزمایشی در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

فرماندار آزادشهر با بیان اینکه از مجموع 139 واحد خبازی فعال درسطح شهرستان آزادشهر تعداد 41 واحد دوگانه سوز هستند اظهار داشت: افزایش تعداد واحدهای دوگانه سوز در راستای اجرایی شدن برنامه های پدافند غیر عامل و مدیریت بحران انجام خواهد شد.

 

ضرورت دوگانه سوز شدن نانوایی‌های شهرستان آزادشهر

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 276
  • کد خبر : 89832