عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با متخلفان عرضه خارج از شبکه آرد برخورد جدی خواهد شد

فرماندار آزادشهر در جلسه کارگروه ساماندهی امور گندم،آرد و نان شهرستان :

با متخلفان عرضه خارج از شبکه آرد برخورد جدی خواهد شد

با متخلفان عرضه خارج از شبکه آرد برخورد جدی خواهد شد

 فرماندار آزادشهر بر تشدید نظارت ها و بازرسی ها تاکید کرد و افزود: به هیچ عنوان نباید اجازه داده شود تا آرد یارانه ای خارج از شبکه توزیع و با تخلفات احتمالی به صورت جدی برخورد شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان با اشاره به تامین  آرد مازاد بر سهمیه نانوایان شهرستان در جهت رفع مشکل  در تامین نان شهروندان اظهار داشت: هیچ مشکل و کمبودی در تامین  آرد وجود ندارد و در صورت نیاز آرد مازاد بر مصرف در این شهرستان تامین و برای ارائه خدمات به واحدهای پخت نان تزریق خواهد شد.

وی به دوگانه سوز شدن نانوایی های سطح شهرستان تاکید کرد و افزود : اجرای طرح دوگانه سوز شدن نانوایی‌ها و پخت نان در زمان های بحرانی و در شرایط نامساعد جوی و کمبود یا قطعی برق و گاز ضروری می باشد.

فرماندار آزادشهر خاطرنشان کرد : با اجرای دقیق طرح دوگانه سوز شدن نانوایی ها امیدواریم مانند سال های گذشته باتوجه به سرد شدن تدریجی دما و افت گاز و قحطی برق، شاهد تعطیلی برخی از نانوایی‌های شهرستان نباشیم.

ملک حسینی در ادامه با بیان اینکه واحدهای نانوایی شهری و روستایی شهرستان موظفند بدون هیچ محدودیت زمانی با هماهنگی اتحادیه تا زمان وجود متقاضی نسبت به پخت نان اقدام و با بازرسان همکاری لازم را داشته باشند ، افزود :باید با آرد اختصاص یافته به هر نانوایی نان پخت شود و با متخلفان عرضه خارج از شبکه برخورد جدی خواهد شد.

ایشان کماکان رعایت ضوابط و دستورالعملهای بهداشتی در ایام کرونا توسط نانوایی ها را از ضروریات دانست و از کمیته نظارت و بازرسی بهداشتی خواست تا به این مهم نیز توجه ویژه نمایند.

در ادامه جلسه  اعضای حاضر در جلسه به ارائه گزارش  درخصوص اقدامات و بازرسی انجام گرفته از نانوایی ها  پرداختند.

  

با متخلفان عرضه خارج از شبکه آرد برخورد جدی خواهد شد

 

با متخلفان عرضه خارج از شبکه آرد برخورد جدی خواهد شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 238
  • کد خبر : 88834