عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طی سال گذشته ۱۳۰ هزار اصله نهال در شهرستان گرگان کاشته شده است


طی سال گذشته ۱۳۰ هزار اصله نهال در شهرستان گرگان کاشته شده است

طی سال گذشته ۱۳۰ هزار اصله نهال در شهرستان گرگان کاشته شده است

سرپرست فرمانداری گرگان گفت؛ در سال گذشته ۱۳۰هزار اصله نهال در شهرستان گرگان توسط نهاد های دولتی، شهرداری ها و دهیاری ها کاشته شد و برای سال ۱۴۰۰  با لحاظ برنامه های دستگاه ها و نهادهای دولتی و پویش ایجاد شده پیش بینی ۲۰۰ هزار نهال شده است.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری حجت یزدویی سرپرست فرمانداری گرگان پنجشنبه 5 اسفند ماه در آیین پویش"ایران سبز، هر ایرانی یک نهال" که بصورت متمرکز در روستای قرن آباد گرگان برگزار شد اذعان داشت: امروز کاشت ۱۲۰۰ اصله نهال توسط دوستاران جنگل و نهادهای مردمی محیط زیستی انجام و امیدواریم این فرایند با نهادینه شدن فرهنگ درختکاری و در راستای بهبود کیفیت محیط زیست و آینده جنگل قدم بر داریم.

وی خاطرنشان کرد: روز درختکاری و هفته منابع طبیعی فرصتی برای توجه به محیط زیست وافزایش سرانه فضای سبز و کاشت نهال درخت است تا اهمیت هوای پاک و زمین پاک را باردیگر مورد تاکید قرار دهیم وبرنامه های توسعه شهری را بر مبنای توجه به محیط زیست اجرا کنیم.
ایشان ادامه داد: در این طرح ملی و با مشارکت حداکثری مردم به ازای هر نفر یک اصله نهال کاشته خواهد شد تا گام بزرگی در حفظ و  صیانت از محیط زیست برداشته شود‌.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 277
  • کد خبر : 90132