عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار گنبد: بانک‌ها پروتکل بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت کنند


فرماندار گنبد: بانک‌ها پروتکل بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت کنند

فرماندار گنبد: بانک‌ها پروتکل بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در نهادها و بانک‌ها گفت: استفاده از ماسک و تزریق هر سه نوبت واکسن کرونا توسط شاغلین در مراکز پولی و اعتباری این شهرستان پایین است.
مهدی دهرویه در نشست با روسای شعب بانک‌های مستقر در گنبدکاووس با موضوع رعایت مسائل ایمنی و امنیتی و بهداشت و سلامت افزود: رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا بالاخص استفاده از ماسک و تزریق هر سه نوبت واکسن کرونا توسط شاغلین در ادارات و نهادها، تاکید دولت و شخص رییس جمهور و استاندار گلستان است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی اضافه کرد: از اینکه میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تزریق واکسن کرونا توسط کارکنان بانک‌ها در گنبدکاووس کمتر از سایر ادارات و نهادها و عموم مردم است، بشدت گله دارم.
دهرویه گفت: بانک‌ها باید همانگونه که در پرداخت تسهیلات و اخذ وثیقه مو به مو قانون را رعایت می‌کنند، بایستی قوانین و دستورالعمل‌های ابلاغی درحوزه پیشگیری و مقابله با کرونا را رعایت کنند.
سرپرست فرمانداری ویژه گنبد برلزوم رعایت کامل مسائل ایمنی و امنیتی مطرح شده توسط انتظامی به منظور پیشگیری از وقوع جرائم مانند انواع سرقت‌ها از سوی بانک‌ها تاکید  و اضافه کرد: جدی گرفتن مسائل ایمنی و امنیتی باید دغدغه روسای بانک‌ها باشد.
وی ادامه داد: حضور کمرنگ در چنین جلسات با اهمیتی نشان از کم توجهی برخی بانک‌ها به مسائل ایمنی و امنیتی دارد که در صورت وقوع جرم روسای بانک ها باید پاسخگو باشند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس در این نشست با مهم دانستن رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشی و تزرق واکسن کرونا توسط افراد جامعه گفت: استفاده از ماسک و تزریق هر سه نوبت وکسن کرونا شرط لازم برای عبور از ویروس کروناست.
فرهاد بدیعی افزود: بررسی کارشناسان مرکز بهداشت گنبدکاووس نشان می‌دهد که میزان استفاده از ماسک و دریافت نوبت سوم واکسن کرونا توسط شاغلین در بانک‌ها در این شهرستان کمتر از سایر نهادهاست.
وی اضافه کرد: میزان استفاده از ماسک در گنبدکاووس به کمتر از ۷۰ درصد رسیده است ضمن اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۴ هزار بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی این شهرستان بستری شدند که ۷۰ درصد آنها گنبدی و بقیه از سایر شهرهای همجور بودند.
بدیعی ادامه داد: هم اکنون حدود ۱۰۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گنبدکاووس بستری هستند و روزانه ۱۰ تا ۱۵ نفر به تعداد بیماران اضافه و به همین میزان مرخص می‌شوند.  
سرهنگ محمود علی‌فر فرمانده انتظامی گنبدکاوس در این جلسه بر لزوم رعایت کامل مسائل ایمنی و امنیتی توسط شعب بانک‌ها تاکید کرد و گفت: انتظامی آمادگی دارد در این خصوص مشاوره‌های لازم را ارائه دهد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 170
  • کد خبر : 90170