عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۱۲ خواسته مهم آزادشهری ها از رئیس جمهور

فرماندار آزادشهر با عنایت به سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهور تشریح کرد:

۱۲ خواسته مهم آزادشهری ها از رئیس جمهور

۱۲ خواسته مهم آزادشهری ها از رئیس جمهور

فرماندار شهرستان آزادشهر ۱۲ خواسته اصلی و مهم مردم آزادشهر از رئیس جمهور در سفر هیئت دولت به استان گلستان را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمید رضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما و ایسنا با مهم دانستن سفر ریاست جمهوری به استان گلستان از چندین منظر، اظهار کرد: این سفر می تواند به عنوان‌ نقطه عطفی در استان سرعت قطار توسعه و محرومیت زدایی را دوچندان کرده و خلاهای توسعه ای موجود در سطح شهرستان را به خوبی پوشش دهد.

 وی با بیان اینکه مردم و مسئولان شهرستان ۱۲ خواسته مهم از رئیس جمهور و هیئت دولت دارند، افزود: مهم‌ترین خواسته ما انتقال سایت پسماند زباله است که یکی از درخواست های مهم مردمی از رئیس جمهور به شمار می رود.

 فرماندار شهرستان آزادشهر با تاکید بر اینکه ساماندهی بیمارستان ۶۳ تختخوابی حضرت معصومه (ص) آزادشهر و ارتقای آن به بیمارستان ۱۳۰ تختخوابی از دیگر درخواست های ماست، خاطرنشان کرد: پروژه ملی تعریض جاده آزادشهر به خوش ییلاق، مشکلات آب شرب شهرستان، اصلاح و تامین آب در توزیع و اتمام پروژه فاضلاب شهری از درخواست های مهم مردم شهرستان است.

ملک حسینی به دیگر خواسته های مردم شهر نگین شهر اشاره کرد و گفت: سالن ورزشی نگین شهر نیاز مبرم به بهسازی و نوسازی دارد که باید در این سفر که احتمالا وزیر ورزش و جوانان نیز در استان حضور خواهند یافت مورد توجه جدی دولت قرار بگیرد.

وی نوسازی و بهسازی مدارس شهرستان آزادشهر را نیز یکی دیگر از مطالبات مردم این شهرستان دانست و تاکید کرد: احداث اورژانس جاده‌ای آزادشهر به مینودشت با توجه به سوانح و حوادث متعددی که در این مسیر رخ می دهد یکی از الزامات و ضرورت هایی است که باید به آن پرداخته شود.

فرماندار شهرستان آزادشهر با درخواست اینکه تخصیص بودجه مناسب برای نگهداری راه‌ها و ابنیه شهرستان و همچنین لایروبی رودخانه ها و آب بندان ها در دستور کار رئیس جمهور قرار بگیرد، ادامه داد: رسانه ها چشم بینا و گوش شنوای مردم و حلقه واصل بین مردم و مسئولین هستند و به همین دلیل انتظار داریم این مطالبات را به سمع و نظر مدیران و مسئولان ارشد استانی و کشوری برسانند و در این سفر نیز توفیفات و برکات سفر را انعکاس دهند.

ملک حسینی تصریح کرد: رسانه ها امانت دار خوبی برای مردم و مسئولین هستند و حس مسیولیت پذیری یک رسانه برای پیگیری موضوعات عمرانی، سیاسی، بهداشتی، اقتصادی و... زمانی اثر بخش خواهد بود که رسانه خوب و بدون گرایش به فرد و یا گروه خاصی باشد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 316
  • کد خبر : 90231