عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید سرزده فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از دبیرستان دخترانه فاطمه زهرا (س)


بازدید سرزده فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از دبیرستان دخترانه فاطمه زهرا (س)

بازدید سرزده فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از دبیرستان دخترانه فاطمه زهرا (س)

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با همراهی معاون بهداشت و درمان از دبیرستان دخترانه فاطمه زهرا (س) این شهرستان به صورت سرزده بازدید کرد و ضمن دیدار و گفتگوی صمیمی با دانش آموزان و معلمان، از نزدیک در جریان وضعیت آموزشی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مداس قرار گرفت.
مهدی دهرویه گفت: تمهیدات لازم برای حضور دانش آموزان و معلمان در مدارس قبلا طی جلسات متعدد با مسئولان آموزشی و بهداشتی و دستگاههای مربوطه انجام شده است.
ریس ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونای شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر الزام رعایت پروتکهای بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا در مدارس گفت: همه مدارس باید دستورات ابلاغی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا را رعایت کنند.
وی با بیان اینکه مصوبات جلسات ستاد مبارزه با کرونای شهرستان به خوبی در مدارس درحال اجراست، افزود: برخی از نواقص موجود در مدارس این شهرستان مربوط به نوسازی و بهینه سازی مدارس است.
وی افزود: در ۲ سال گذشته به علت شیوع کرونا، آموزش در مدارس بر بستر فضای مجازی و شبکه شاد انجام گرفت که با بهبود وضعیت از امروز مدارس به صورت حضوری فعالیت می کنند و قطعا حضوری شدن مدارس از افت تحصیلی دانش آموزان‌جلوگیری می کند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 413
  • کد خبر : 91390