عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ترکمن برگزار شد

با حضور معاون فرماندار ترکمن:

کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ترکمن برگزار شد

 کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ترکمن با حضور معاون فرماندار تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، صادق شیرنگی در این جلسه گفت: با توجه به فرارسیدن فصل گرما خطر شیوع بعضی از بیماریها از طریق آب و موادغذایی افزایش پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: از آنجائیکه اقدامات پیشگیرانه از نظر هزینه بسیار کمتر از هزینه های درمانی می باشد باید در دستور کار قرار گیرد تا آسیب های ناشی از این بیماریها به حداقل برسد.

معاون فرماندار ترکمن افزود: این امر هم میسر نمی شود مگر اینکه تمام دستگاه های متولی هر یک بخوبی نسبت به انجام وظایف خود اقدام نمایند.

معاون فرماندار در قسمت دیگری از صحبتهای خود در خصوص هفته جمعیت گفت: تک فرزند مدل ناقصی از زندگی اجتماعی است که سالهاست در جامعه ترویج شده و مطالعات و شواهد موجود حاکی از آن است که بخش بزرگی از خانواده ها بویژه درجوامع شهری براساس همین الگو پیش رفتند.

شیرنگی یادآور شد: درصورتیکه الگوی سیاست تک فرزندی در جامعه تغییرنکند در آینده ای بسیار نزدیک جامعه به لحاظ اقتصادی و فرهنگی با مشکل مواجه خواهد شد چرخ اقتصادی و کارخانجات کشور نیاز به نیروی کار جوان داخلی دارد در غیر اینصورت مجبوریم برای سرپانگه داشتن اقتصاد به یروی کار خارجی روی آوریم همان چیزی که دشمنان این نظام و انقلاب بدنبال آن می باشند.

وی ورود نیروی کار خارجی به کشور را به لحاظ اقتصادی و فرهنگی به صلاح کشور ندانسته و بیان داشت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری اگر میخواهیم روی پای خود بایستیم و خودکفا باشیم باید کشور دارای نیروی کار بومی بوده و خانواده ها باید به این امر مهم توجه ویژه داشته باشند.

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .