عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برون سپاری خدمات دستگاههای اجرایی سرعت می گیرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان:

برون سپاری خدمات دستگاههای اجرایی سرعت می گیرد

 

 معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان از حمایت استانداری گلستان برای سرعت بخشیدن به واگذاری خدمات دستگاههای اجرایی به دفاتر پیشخوان خدمات دولت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ حاجی گلدی کر در نشست کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان گفت: با توسعه دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان، دسترسی مردم به خدمات دستگاههای اجرائی راحت تر شده است و ما با افزایش تعداد خدمات باید سهولت دسترسی را بیش از پیش برای مردم فراهم کنیم.
وی اظهار داشت: از امروز دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری در کنار اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برای سرعت بخشیدن به برونسپاری خدمات دستگاههای اجرایی گام بر می دارند و دستگاههای اجرائی موظفند خدمات شناسه دار خود را به دفاتر پیشخوان واگذار نمایند.
در ابتدای این جلسه نیز محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با ارائه گزارشی از نحوه پراکنش دفاتر در استان و نحوه صدور مجوزها گفت: در یک سال گذشته 43 دفتر شهری و 59 دفتر روستایی به دفاتر پیشخوان استان افزوده شده است و در حال حاضر نیز در راستای تسهیل ارائه خدمات روستایی اقدامات مناسبی انجام شده است تا مردم بتوانند به راحتی به خدمات دستگاههای اجرائی دسترسی داشته باشند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .