عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار رامیان با مسئولین مراکز درمان و بازتوانی معتادین و گروه NA شهرستان


دیدار فرماندار رامیان با مسئولین مراکز درمان و بازتوانی معتادین و گروه NA شهرستان

دیدار فرماندار رامیان با مسئولین مراکز درمان و بازتوانی معتادین و گروه NA شهرستان
در راستای اجرای برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر مهدی استیری فرماندار رامیان با مسئولین مراکز درمان و بازتوانی معتادین و گروه NA شهرستان در محل دفتر کار خود دیدار و گفتگو نمود.
 رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در این دیدار ضمن اشاره به برخی از آسیب‌های خانمان سوز اعتیاد به حمایت از این مراکز تاکید و افزود: فعالیت مراکز ترک اعتیاد در کاهش آمار اعتیاد و بازگشت فرد معتاد به خانواده و جامعه بسیار موثر بوده و از این رو فعالیت این مراکز قابل تقدیر است.
 وی در ادامه خاطر نشان کرد: بهبود بیماران این مراکز آرزوی قلبی همه ماست و مهارت آموزی و کسب شغل مناسب زمینه ساز ورود فرد بهبود یافته به مسیر زندگی سالم بوده و برای کاهش مشکلات مربوط به بهبودیافتگان باید زمینه مهارت آموزی این افراد در جامعه با همکاری همه ارگانها و مردم فراهم شود.
 در ادامه این دیدار مسئولین مراکز ترک اعتیاد شهرستان به بیان خواسته ها و مشکلات مراکز خود پرداخته و فرماندار رامیان نیز حمایت و تلاش در جهت حل مشکلات این مراکز را اعلام نمودند.
شایان ذکر است در شهرستان رامیان ۳ مرکز ترک اعتیاد سرپایی و ۳ مرکز ترک اعتیاد اقامتی وجود دارد که در حوزه خدمات دهی جزو مراکز برتر استان می باشند.

ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 232
  • کد خبر : 93648