عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با تداوم وضعیت کنونی خیلی زود وارد وضعیت قرمز می‌شویم

هشدار فرماندارگرگان درباره اوج‌گیری دوباره کرونا؛

با تداوم وضعیت کنونی خیلی زود وارد وضعیت قرمز می‌شویم

با تداوم وضعیت کنونی خیلی زود وارد وضعیت قرمز می‌شویم

فرماندار گرگان با ابراز نگرانی از اوج‌گیری دوباره بیماری در این شهرستان گفت: در حال حاضر ۳۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی و بیمارستان‌های گرگان بستری هستند که از این تعداد حال ۵ بیمار وخیم است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان، عیسی پایین‌محلی در این باره اظهارکرد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های شهرستان گرگان از ۹ نفر در ۱۶ تیرماه به ۳۷ نفر افزایش یافته است که ۵ بیمار نیز در بخش آی‌سی‌یو تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.
فرماندار گرگان گفت: براساس گزارش‌های مرکز بهداشت شهرستان گرگان آزمایش کرونای حدود ۴۰ درصد مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی این شهرستان مثبت بوده که این وضعیت بسیار نگران‌کننده است.
وی افزود: آمارهای ابتلا و بستری بیماران کرونایی در گرگان طی خرداد تا تیرماه روند افزایشی داشته و اگر همین شرایط ادامه داشته باشد طی روزهای آینده ممکن است وارد وضعیت قرمز کرونایی شویم.
پایین‌محلی به شهروندان توصیه کرد: علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، افراد واجد شرایط حتما نسبت به تکمیل واکسیناسیون کرونا اقدام کنند و کسانی هم که از تزریق نوبت سوم واکسن آنها ۶ ماه گذشته است دز یادآور را تزریق نمایند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 319
  • کد خبر : 93968