عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همه ظرفیت ها برای پذیرایی از زائران جامانده از اربعین حسینی پای کار هستند

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

همه ظرفیت ها برای پذیرایی از زائران جامانده از اربعین حسینی پای کار هستند

همه ظرفیت ها برای پذیرایی از زائران جامانده از اربعین حسینی پای کار هستند

معاون استاندار وفرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه حماسه اربعین هر ساله مردمی برگزار می شود اظهار داشت: امروز همه ظرفیت‌های مردمی، گروه‌های جهادی و مردمی برای هرچه بهتر برگزارشدن اربعین سید و سالار شهیدان پای‌کار هستند و ما نیز در کنار این عزیزان هرچه در توان داشته باشیم در راستای تسهیل امور بکار خواهیم گرفت.
مهدی دهرویه در جلسه هماهنگی که با حضور فرمانداران شهرستان های رامیان و مینودشت برگزار شد، با اشاره به لزوم پوشش صداو سیمایی این رویداد در شرق استان گلستان وتصویر برداری هوایی بر تشکیل کمیته‌های ستاد اربعین شهرستان به‌منظور خدمات‌دهی هرچه بهتر به جاماندگان از کاروان اربعین تاکید کردو گفت: شهرستان در حوزه‌های مختلف امنیتی، انتظامی، بهداشتی، آموزشی، امدادی و ناوگان حمل و نقل عمومی و پوشش خبری در اربعین در حالت آماده‌باش قرار دارد و موکبها با پشتیبانی ادارات آماده خدمت رسانی به مردم هستندو مسیر آغاز پیاده روی اربعین باید اطلاع رسانی شود.
رضا اصالتی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس نیز با اشاره به جمعیت ۱۰ هزار نفری زائران گفت: به‌منظور تأمین امنیت غذایی زائران اکیپ‌های نظارتی بهداشت و درمان نیز در حالت آماده‌باش قرار دارند و به‌صورت مستمر سلامت مواد خوراکی موجود در مواکب را کنترل میکنند
وی با بیان اینکه ۱۴موکب مردمی ویژه پذیرایی برای زائران اربعین در شهرستان فعال هستند، گفت: باتوجه‌به خط سیر زائران موکب‌ها در مسیر بلوار شهدای منا هم استقرار خواهند یافت که اغلب از موکب های اهل سنت که محب اهل بیت هستند خواهند بود تا وحدت وانسجام اسلامی را به نمایش بگذارند.
محمد تقی قزلسفلی فرماندار مینودشت هم اظهار کرد: نیروهای امدادی هلال‌احمر، اورژانس جاده‌ای و پلیس‌راه و راهور در مبادی ورودی و خروجی شهرها، محورهای پرتردد و حادثه‌خیز حضور فعال خواهند داشت و آماده خدمت‌رسانی هستند.
استیری فرماندار رامیان هم از حضور مردم رامیان در این مسیر تا امامزاده واجب التعظیم یحیی بن زید (ع)خبر داد.
معاون فرماندار گالیکش نیز گفت: ۱۰۰۰نفر جمعیت از گالیکش به امامزاده یحیی بن زید(ع) خواهند آمد و  دو موکب صلواتی برای زائرین پیش بینی کردیم و نیاز به ناوگان حمل و نقل برای برگشت زائرین داریم.
حجت الاسلام احمد رضا کریمی رییس تبلیغات اسلامی گفت:راهپیمایی عظیم اربعین هر سال با قدرت انجام میشود و امسال یحیی بن زید (ع) به عنوان یکی از فرزندان مطهر اهل بیت میزبان زائران جامانده از اربعین است


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 220
  • کد خبر : 95352