عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد


هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان به ریاست سقلی فرماندار گمیشان و با حضور شافعی نائب امام جمعه شهرستان ، جباری مدیر کل شیلات استان گلستان، محب حسینی مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری گلستان و دیگر اعضا شورا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری سقلی پس از استماع گزارش ادارات ودستگاه های اجرایی وخوش آمدگویی به حضار ومدعوین طی سخنانی اظهار داشت: دشمن بار دیگر از ملت شریف ایران و جوانان غیور این سرزمین که با رهروی از مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای  به خوبی از فتنه ها دشمنان آگاه هستند، شکست خورد. این روحیه انقلابی در سایه پیروی از ولی فقیه بوده است که شاهد پیشرفت کشور در همه زمینه ها اعم از پیشرفت در علوم ، صنعت و توانمندی های نظامی و اقتصادی و فرهنگی و ورزشی  بوده ایم. البته فتنه ها واغتشاشات اتحاد ملت ما را در مقابله با دشمنی ها بیشتر خواهد کرد.

وی هم چنین از زحمات شبانه روزی شورای تامین شهرستان که با درایت و هوشیاری حافظ امنیت و جان ومال مردم شهرستان بوده اند تقدیر و تشکر نمود.

در بخش دیگر از سخنان فرماندار گمیشان افزود: سپاه شهرستان با برگزاری نشست های تبیینی نقش موثری دربصیرت افزایی مردم شهرستان داشته است ولازم است دیگر دستگاه همکاری لازم با فرماندهی سپاه شهرستان داشته باشند.

سقلی  هم چنین برحفظ اخلاق اسلامی در ادارات و تکریم ارباب رجوع وجلب رضایت مردم شریف شهرستان تاکید نمودند.

نماینده عالی دولت با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر ایشان مبنی بر غافل نشدن مدیریت اجرایی کشور از سازندگی لزوم فعالیت سازنده و اجرا مصوبات کارگروه رشداقتصادی هشت درصدی استان وشهرستان را وظیفه همه دستگاه ها دانستند و برلزوم ارائه طرح ها وجذب سرمایه گذار تاکید نمودند.

سقلی هم چنین افزایش تولید میگو از 1800 تن در سال گذشته به 3100 تن در سالجاری رانشان دهنده فعالیت جهادی دولت سیزدهم در شهرستان دانست و از عنایت استاندارمعزز گلستان که در فصل برداشت میگو کمک قابل توجهی جهت همکاری واستفاده از همه ظرفیتهای استان دستوراتی صادرنمودند، تشکر نمودند.

وی ظرفیت شیلات ومزیت نسبی آن را برای شهرستان قابل توجه دانست و افزود با توجه به مصوبات  سفر مقام محترم ریاست جمهوری به  استان و برنامه افزایش مزراع میگو از 4000 هکتار به 10000 هکتار و هوشمندسازی مزارع میگو که در برنامه های مدیریت شیلات استان می باشد ودر راستای تحقق شعار سال تولید دانش بنیان اشتغال افرین می باشد این ظرفیت میتواند بیکاری و محرومیت را از شهرستان دورنگه دارد و پیشران توسعه شهرستان خواهد شد.

فرماندارگمیشان درپایان از زحمات ادارات و اشخاصی که موجب افتتاح یادمان شهدای گمیشان شدند و واگذاری غرفه های بازارچه دائمی به بانوان سرپرست خانوار واستقرار گروه جهادی پزشکان در شهرستان که خدمات چشم پزشکی ودندانپزشکی رابه صورت رایگان در اختیار مردم قرار می دهند تقدیر وتشکرنمود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 270
  • کد خبر : 96168