عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری یازدهم جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان


برگزاری یازدهم جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان

برگزاری یازدهم جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان

یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان به ریاست سقلی، فرماندار گمیشان و با حضور شافعی نائب امام جمعه شهرستان ، دیگر اعضا شورا ومدعوین کرایلو مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ، در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری سقلی پس از استماع گزارش ادارات ودستگاه های اجرایی وخوش آمدگویی به حضار ومدعوین و هم چنین تبریک عید سعید مبعث ازتمامی مردم شریف شهرستان ومسئولان که مراسم دهه فجر و راهپیمایی باشکوه 22 بهمن راباحضور حداکثری برگزار نمودند تقدیر و تشکر کرد

سقلی طی سخنانی اظهار داشت: در دوران 44 ساله از عمر پربرکت انقلاب اسلامی با وجود رهبری امامین انقلاب اسلامی در جهت گیری های اساسی انقلاب هبچ گونه انحراف وجود ندارد ومردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن این موضوع راثابت نمودند.

فرماندار گمیشان افزود: دلیل دیگر حضور مردم در ۲۲ بهمن جواب به دشمنان در خصوص غائله و اغتشاشات اخیر بود که این حضوربا شکوه مردم بذر یاس و نا امیدی را در دل دشمنان کاشت .

سقلی افزود: بنابراین حضور مردم درصحنه، وظیفه مسئولان را سنگین تر می کند وآن وظیفه جلب رضایتمندی مردم است .

وی خاطرنشان کرد: ما باید تلاش کنیم رزق و روزی مردم تامین شود، آماربیکاری در شهرستان بالاتر از میانگین استان است که با تلاش بیشتر و با آموزش مهارت و جذب تسهیلات اشتغال زایی بایستی موجب اشتغال جوانان و رونق اقتصاد شهرستان شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: در حوزه عمرانی فرهنگی اجتماعی نیز بایست تلاش شود ارائه خدمات سریع و به موقع و تکریم ارباب رجوع برای ما مسئولان لازم و ضروری است.

سقلی هم چنین بر برنامه محور بودن دستگاه های اجرایی و ارائه برنامه عملیاتی دستگاه ها در حوزه های مختلف جهت هفته دولت 1402 تاکیدنمود

وی افزود: برنامه ریزی بایستی قابل سنجش و تحول آفرین باشد.

وی در پایان از آغاز اجرای نهضت حرفه آموزی در شهرستان باهمکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خبر داد.

 


برگزاری یازدهم جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان

 

برگزاری یازدهم جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 236
  • کد خبر : 99541