عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همکاری ادارات و اهالی شهرستان مراوه‌تپه با عشایر ستودنی است


همکاری ادارات و اهالی شهرستان مراوه‌تپه با عشایر ستودنی است

همکاری ادارات و اهالی شهرستان مراوه‌تپه با عشایر ستودنی است

لقمان قربانی فرماندار شهرستان مراوه‌تپه در بازدید از جاده عشایری پاشولی گفت: اداراتی مانند راهداری، دامپزشکی، شبکه بهداشت، بانک‌ها، خبازان و کسبه در زمان حضور عشایر در این شهرستان به عنوان میزبان در ارائه خدمات به آنان سنگ تمام می‌گذارند.

رئیس راهداری شهرستان نیز اظهار کرد: جهت تسطیح ولیگلاژ جاده اکیپ راهداری شهرستان مراوه‌تپه بنا به دستور مدیرکل محترم جناب دکتر مصدقی با دو دستگاه گریدر به کمک عشایر مرزدار آمدند.

مهندس مرگان افزود: امروز مورخ راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مراوه‌تپه مرحله دوم عملیات تسطیح و رگلاژ و پروفیله کردن ایلراه‌های شهرستان را از سر گرفتند و حدود ۸کیلومتر از جاده‌های عشایری پاشایولی را تسطیح نمودند.

وی همچنین گفت: قنوهای جاده‌های فوق را احیا نمودند و قبلا نیز جاده عشایری اسماعیک را تسطیح نموده بودند قرار است چند روز آینده محور پاشایولی را تا روستای دادلی غزنین و روستای نارلی آجی سو تسطیح نموده و برای عشایرین مرزدار تردد را تسهیل نمایند.

مهندس مرگان گفت : مجموع جاده‌های عشایری که اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال تسطیح آن می‌باشد حدود ۸۰ الی ۹۰ کیلومتر می‌باشد.

 

همکاری ادارات و اهالی شهرستان مراوه‌تپه با عشایر ستودنی است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .