عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیر کل کتابخانه های استان با فرماندار رامیان


دیدار مدیر کل کتابخانه های استان با فرماندار رامیان

 

دیدار مدیر کل کتابخانه های استان با فرماندار رامیان

میرزاعلی مدیر کل کتابخانه های استان با محل مانی فرماندار رامیان در محل دفتر کار وی دیدار و گفتگو نمود.

 

مدیر کل کتابخانه های استان در این دیدار ضمن اشاره به اینکه شهرستان رامیان بالاترین تعداد کتابخانه را در سطح استان گلستان داراست گفت: تعدد بالای کتابخانه در این شهرستان نشان از فرهنگ بالای مردم این شهرستان و استقبال آنها از کتاب و کتابخوانی است.

وی در ادامه به برخی از مشکلات کتابخانه های عمومی شهرستان رامیان اشاره و خاطر نشان کرد : در روستاهای بالای ۲۵۰۰ نفر جمعیت نهاد کتابخانه ها در صورت تخصیص مکانی مناسب به کتابخانه آمادگی تجهیز و راه اندازی کتابخانه در آن روستاها را دارد.

محل مانی فرماندار نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاشهای کتابخانه های عمومی شهرستان گفت: شأن و منزلت کتاب و مطالعه بر کسی پوشیده نیست و در آموزه های دین مبین اسلام و پیامبر گرامی (ص) و ائمه اطهار(ع) بسیار به مطالعه کتاب توصیه شده است.

وی در ادامه ضمن بیان برخی از فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی ) در خصوص مطالعه کتاب تصریح کرد: تعاملات جامعه انسانی و حتی ادیان آسمانی به واسطه کتاب جاودانه شده اند و این اهمیت کتاب وظیفه ما را دو چندان نموده و باید در جهت ترویج مطالعه در بین خانواده ها، دانش آموزان و دانشگاهیان تلاش نمائیم .

فرماندار همچنین در پایان افزودند که پیگیر مطالبات و مسائل حوزه کتاب و کتابخوانی در شهرستان هستند تا در اسرع وقت این مشکلات مرتفع گردد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 660
  • کد خبر : 97772