عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تا کنون ۷۰ هکتار زمین در گنبدکاووس به نام مسکن ملی سند زده شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس :

تا کنون ۷۰ هکتار زمین در گنبدکاووس به نام مسکن ملی سند زده شد

تا کنون ۷۰ هکتار زمین در گنبدکاووس به نام مسکن ملی سند زده شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه تا کنون ۱۰۰ هکتار زمین مازاد در طرح ملی مسکن شناسایی و معرفی شده گفت: در حال حاضر ۷۰ هکتار زمین برای ساخت به نام راه و شهرسازی سند زده شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه گنبدکاووس مهدی دهرویه افزود: شهرستان گنبدکاووس اماکن و زمینهای مازاد بسیاری دارد که می‌توان از ظرفیت آن برای انجام پروژه هایی نظیر مرکز ماده ۱۶ مردان استفاده کرد وی تصریح کرد: این پروژه به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت اما با واگذاری سوله های جهادکشاورزی و تعامل ادارات، این مجموعه با کمترین اعتبار و با ظرفیتهای درون شهرستانی بزودی راه اندازی خواهد شد.
وی برنامه محوری را یکی از ملاکهای ارزیابی مدیران برشمرد و افزود: هر اداره‌ای برنامه راهبردی خود را ترسیم و بر اساس آن حرکت کند.
وی بر تعامل هر چه بیشتر ادارات با یکدیگر و لزوم برخورد متواضعانه مدیران و کارکنان با مردم تاکید کرد و افزود: مدیران در روزهای ملاقات مردمی در ادارات پاسخگوی مردم باشند.
وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: این اغتشاشات جنگ ترکیبی بود که باید علل بروز آن آسیب شناسی شود وی تصریح کرد: ظاهرا اغتشاشات فروکش کرده اما معاندان نظام همچنان در حال اعمال خرابکارانه هستند.
حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس با تسلیت ایام فاطمیه به بیان ویژگیهای حضرت فاطمه (س) پرداخت و افزود: شان و جایگاه حضرت فاطمه در نزد پیامبر بسیار والا بود چنانکه در زمان رحلت پیامبر (ص) فاطمه با شنیدن وعده پیوستن به پدر خشنود شد.
امام جمله اهل سنت گنبدکاووس نیز با دعوت به تقوای الهی بر حفظ هویت و یکپارچگی تاکید کرد عبدالباسط نوریزاد گفت: حفظ وحدت از اوجب واجبات است.
معاون برنامه ریزی و امور هماهنگی اقتصادی فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: مدیران ادارات باید در مراسمات ملی و مذهبی شرکت داشته باشند.
محمد رضا میرنیا بر رعایت سلسله مراتب اداری در مکاتبات اداری و حفظ شان و جایگاه حاکمیتی تاکید کرد و گفت: عالی ترین مقام اجرایی شهرستان معاون استاندار و فرماندار ویژه است و لازم است مدیران برای شرکت در جلسات استانی و شهرستانی با فرماندار هماهنگی لازم را انجام دهند .
یحیی قاضوی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز از برگزاری مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام در ۴ دی ماه در گنبدکاووس  خبرداد و بر فضاسازی حماسه روز ۹ دی و بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد.
رییس شبکه بهداشت ودرمان گنبدکاووس از فروکش کردن بیماری کرونا در شهرستان و ابتلای ۱۲ نفر و بستری بودن ۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه خبر داد .
دکتر فرهاد بدیعی در عین حال تصریح کرد: در حال حاضر بیماریهای تنفسی شایع شده است و بدون نسخه دکتر نباید از انتی بیوتیک استفاده کرد.
احمد رضا کریمی رییس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز تجمع بزرگ فاطمی در هفته گرامیداشت مقام مادر خبر دادو گفت جلسات ۱۵ گروه اندیشه ورز در شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد.
طهماسبی رییس دانشگاه گنبد کاووس از ارتقاء علمی دانشگاه گنبد گفت: رتبه ۱۳ المپیاد علمی داشتیم.
در این جلسه از نفرات برتر مسابقه نوگلان زینبی با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

تا کنون ۷۰ هکتار زمین در گنبدکاووس به نام مسکن ملی سند زده شد

تا کنون ۷۰ هکتار زمین در گنبدکاووس به نام مسکن ملی سند زده شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 99
  • کد خبر : 97960