عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عملیات تخریب آب بندانهای حوزه آبخیز گرگانرود اجرایی میشود

معاون استاندار و فرماندارویژه

عملیات تخریب آب بندانهای حوزه آبخیز گرگانرود اجرایی میشود

عملیات تخریب آب بندانهای حوزه آبخیز گرگانرود اجرایی میشود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه‌ای که پیرامون وضعیت آب‌بندان‌های غیر مجاز مسیر گرگانرود برگزار شد اظهار داشت: اجرای دستور تخریب آب بندانهای غیر مجاز که توسط دستگاه قضایی صادر شده بر دستگاههای اجرایی متولی از جمله آب منطقه ای لازم الاجراست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه گنبدکاووس ، مهدی دهرویه در این جلسه  که با حضور معاون حفاظت و بهره‌برداری و دیگر اعضا برگزار شد، با تاکید بر لزوم آمادگی کامل جهت شروع عملیات تخریب آببندانهای غیرمجاز افزود: این حکم با تاکید مرجع قضایی صادرشده و عدم انجام یا تعویق آن برای دستگاههای ذیربط تبعاتی خواهد داشت.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای نیز اظهار کرد: پس از بررسیهای انجام شده ، جدول نهایی آب‌بندان‌های غیرمجاز مسیر رودخانه گرگانرود تهیه شده و جهت تخریب آببندانهای غیرمجاز مسیر رودخانه گرگانرود، قرارداد با ۶ شرکت پیمانکاری در اسرع وقت منعقد خواهد شد.
جواد تیموری افزود: برنامه عملیاتی پیمانکاران برنامه ریزی شده و هماهنگی با پیمانکاران مربوطه جهت بازدید و کسب آمادگی کامل جهت شروع عملیات تخریب آببندانهای غیرمجاز صورت خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: مدیریت منابع آب شهرستان گنبدکاووس با هماهنگی دادگستری شهرستان، راساً اخطاریه های مذکور را صادر و به مالکین آببندانهای غیرمجاز اطلاع رسانی میکند

عملیات تخریب آب بندانهای حوزه آبخیز گرگانرود اجرایی میشود

عملیات تخریب آب بندانهای حوزه آبخیز گرگانرود اجرایی میشود


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 274
  • کد خبر : 98051