عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست پیگیری توسعه ظرفیت های گردشگری شهرستان آزادشهر برگزار شد


نشست پیگیری توسعه ظرفیت های گردشگری شهرستان آزادشهر برگزار شد

نشست پیگیری توسعه ظرفیت های گردشگری شهرستان آزادشهر برگزار شد

فرماندار آزادشهر:یکی از مزیت های خوب استان در حوزه توسعه اقتصاد و اشتغال صنعت گردشگری است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر،  صبح امروز پنجم دی ماه 1401 نشست پیگیری توسعه ظرفیت  گردشگری شهرستان آزادشهر به ریاست سید جواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر و با حضور محمدجوادساوری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان، ، رضا سلطانی شهردار آزادشهر، احمد نوباغی شهردار نوده خاندوز، اعضای شورای شهر و سرمایه گذاران بخش خصوصی این بخش در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد. 
در این نشست سیدجواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر گفت:  یکی از مزیت های خوب استان در حوزه توسعه اقتصاد و اشتغال صنعت گردشگری است.
وی افزود: شهرستان آزادشهر ظرفیت های بسیار خوب، زیبا و جذاب در حوزه جذب گردشگر و توریست دارد.
کریمی عنوان کرد: زیرساخت های خوبی در حوزه توسعه گردشگری داریم اما کافی نیست و باید آن را تقویت نماییم.
فرماندار شهرستان آزادشهر یادآور شد: یکی از مهمترین چالش های صنایع دستی شهرستان نداشتن مرکز یا بازارچه برای فروش محصولات صنایع دستی هنرمندان است.
محمدجواد ساوری در این جلسه گفت: یکی از ظرفیت های خوب در راستای معرفی مزیت های گردشگری شهرستان و ارائه بسته های سرمایه گذاری حضور در نمایشگاه های ملی و بین المللی است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تاکید کرد: در راستای توسعه گردشگری شهرستان آزادشهر آمادگی همکاری لازم در کوتاه ترین زمان ممکن را داریم.
وی یادآور شد: نباید فقط درگیر بروکراسی های اداری و تشکیل جلسات و ... باشیم؛ باید اگر طرح و برنامه ای داریم آن را هرچه سریعتر اجرا کنیم.
ساوری ادامه داد: همه ما یک سازمان و به دنبال یک هدف واحد هستیم و آن هم توسعه گردشگری شهرستان و استان است در این راستا باید هم افزایی و نزدیکی بین بخشی را افزایش دهیم.
وی اعلام کرد: آمادگی داریم مشکلات و موانع احتمالی در حوزه شهری و یا بین دستگاهی مرتبط با توسعه گردشگری در این شهرستان را در قرارگاه عملیاتی توسعه گردشگری استان پیگیری کنیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین وظایف ما تسهیل گری و هم افزایی بین دستگاهی است.
وی در پایان گفت: از فرماندار و سایر مسوولین و سرمایه گذاران شهرستان آزادشهر درخواست دارم از قشر فهیم و زحمت کش هنرمندان صنایع دستی به واقع حمایت و  تلاش کنیم بازار فروش محصولات هنرمندان رونق بگیرید.
همچنین در این جلسه شهردار آزادشهر ضمن بیان آنکه پارک زیتون تپه شهرستان یک مکان بسیار زیبا و محل تردد مسافران و گردشگران است افزود: آمادگی داریم طرح گردشگری زیتون تپه را اجرایی نماییم.
رضا سلطانی خبر داد: حتما در حوزه تبلیغات جاذبه های گردشگری شهرستان محصولات صنایع دستی بیلبوردی را در نظر خواهیم گرفت.
در ادامه احمد نوباغی شهردار نوده خاندوز گفت: پارک شبنم نوده خاندوز یکی از جاذبه های بسیار زیبا شهر و محل حضور گردشگران است باید با همکاری و هم افزایی بیشتر زیرساخت های مورد نیاز آن را تامین نماییم.
در ادامه این نشست سرمایه گذاران حاضر به بیان نقطه نظرات خود در جهت پیشبرد اهداف گردشگری شهرستان پرداختند.

 

نشست پیگیری توسعه ظرفیت های گردشگری شهرستان آزادشهر برگزار شد

نشست پیگیری توسعه ظرفیت های گردشگری شهرستان آزادشهر برگزار شد

نشست پیگیری توسعه ظرفیت های گردشگری شهرستان آزادشهر برگزار شد

نشست پیگیری توسعه ظرفیت های گردشگری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 




ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 84
  • کد خبر : 98148