عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست فرماندار آزادشهر با مدیرکل میراث فرهنگی و مدیر صندوق کارآفرینی و امید استان

به منظور پیگیری اخذ تسهیلات گردشگری انجام شد؛

نشست فرماندار آزادشهر با مدیرکل میراث فرهنگی و مدیر صندوق کارآفرینی و امید استان

نشست فرماندار آزادشهر با مدیرکل میراث فرهنگی و مدیر صندوق کارآفرینی و امید استان

 به منظور پیگیری اخذ تسهیلات گردشگری؛ جلسه مشترک "سید رسول حسینی" فرماندار آزادشهر با ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و پهلوری مدیر صندوق کارآفرینی و امید استان در محل دفتر کار صندوق کارآفرینی و امید استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ در این دیدار ابتدا حسینی فرماندار گزارشی از تعداد پروژه های مرتبط با صنایع دستی و گردشگری شهرستان آزادشهر ارائه و خواستار تسریع در روند پرداخت تسهیلات کم بهره برای رونق اشتغال در شهرستان شد.

وی افزود: اقامتگاه های بوم گردی در دو نقطه از شهرستان با فراهم ساختن زیرساخت های لازم فرصتی بسیار خوب برای رونق گردشگری است که به همین منظور امیدوارم با تسریع در روند پرداخت تسهیلاتی که پرونده انها هم تشکیل و در نوبت است شاهد افزایش حضور گردشگر و رشد اشتغال در این بخش باشیم.

سپس کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان شهرستان آزادشهر را دارای موقعیتی ممتاز در سطح استان از لحاظ جذب گردشگر دانست و اشاره کرد: شهرستان آزادشهر دارای 5 هتل می باشد که از این حیث در سطح استان از مزیت ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: صندوق کارافرینی امید با همکاری بیشتر در پرداخت تسهیلات چه در میزان پرداخت و چه در زمان پرداخت می تواند کمک شایانی به اتمام پروزه های بوم گردی در شهرستان آزادشهر نماید.

در پایان پهلوری مدیر صندوق کارآفرینی و امید استان قول مساعد داد شخصا از پروژه های گردشگری آزادشهر بازدید و با نکاه ویژه نسبت به تسریع در پرداخت تسهیلات کم بهره اقدام نماید.


نشست فرماندار آزادشهر با مدیرکل میراث فرهنگی و مدیر صندوق کارآفرینی و امید استان


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 386
  • کد خبر : 51593