عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۹۶ درصد طرح‌های دهه فجر گلستان مربوط به افتتاح پروژه‌ها است


۹۶ درصد طرح‌های دهه فجر گلستان مربوط به افتتاح پروژه‌ها است

۹۶ درصد طرح‌های دهه فجر گلستان مربوط به افتتاح پروژه‌ها است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای به تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام دارد، گفت: مطابق این رویکرد ۹۶ درصد پروژه‌های گلستان در دهه فجر امسال افتتاحی و تنها چهار درصد آغاز عملیات اجرایی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه ، سیدعلی مهاجر چهارشنبه شب در مراسم یادواره شهدای دهستان "آق آباد" از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس گفت: در دهه فجر امسال از مجموع ۶ هزار و ۵۹۷ پروژه عمرانی، خدماتی، اقتصادی و تولیدی گلستان به‌جز ۲۴۷ پروژه، بقیه افتتاح می‌شود.
وی افزود: دولت سیزدهم همچنین به تکمیل طرح‌های بزرگ از جمله احیای خلیج گرگان که انتفاع آن به مردم کل گلستان می‌رسد، توجه ویژه دارد و با تخصیص اعتبارات لازم هم اکنون ۵۵ درصد این خلیج لایروبی شده است.
مهاجر با تبریک دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی خدمات زیرساختی بسیار خوبی در بخش‌های مختلف از جمله "برق، گاز، راه، آب آشامیدنی و بهداشت و درمان" برای مردم انجام شده که باید این اقدامات در قالب جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب، توسط بزرگترها، ریش سفیدان، علما و مدیران برای نسل جوان تبیین شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: با همه این موفقیت‌ها و خدمات انجام شده همچنان برخی کمبودها و مشکلات در کشور و استان گلستان وجود دارد که باید با کار و تلاش شبانه‌روزی و وحدت و همبستگی بین مدیران و مردم و به‌دور از فضاهای ملتهب سیاسی آنها را رفع کنیم.
وی با بیان اینکه امروز دشمنان در جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی تلاش دارند مردم و جوانان را نسبت به انقلاب و حاکمیت و نیز دستاوردهای آن طی ۴۴ سال گذشته ناامید کنند، گفت: باید با بهره‌گیری از ویژگی‌های شاخص شهیدان، مسیر عزت‌مندانه آنها را ادامه دهیم.
وی بابیان اینکه مجلس شهدا، مجلس تجدید میثاق و پیمان است، اضافه کرد: دشمنان نمی‌خواهند ملت ایران روی پای خود بایستد به همین علت در ۴۴ سال گذشته همواره علیه انقلاب اسلامی و مردم آن توطئه کرده و می‌کند.

۹۶ درصد طرح‌های دهه فجر گلستان مربوط به افتتاح پروژه‌ها است


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 130
  • کد خبر : 99323