عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیران دستگاهها دقت بیشتری در انتخاب شرکتهای پیمانکاری داشته باشند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه

مدیران دستگاهها دقت بیشتری در انتخاب شرکتهای پیمانکاری داشته باشند

مدیران دستگاهها دقت بیشتری در انتخاب شرکتهای پیمانکاری داشته باشند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس گفت:  رسیدگی به پرونده قاریان کنتور آبفا و پیمانکاران شهرداری در دستور کار کمیسیون کارگری گنبدکاووس قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه گنبدکاووس؛ رضا اصالتی در جلسه کمیسیون کارگری این شهرستان با اشاره بر اینکه پرداخت به موقع مطالبات کارگران، در اولویت کارها است گفت: قراردادهای متمرکز پیمانکاری باید با تایید و تحت نظارت دقیق باشد.
وی گفت: مدیران دستگاههای خدمات رسان شهرداری و آبفا اشرافیت بیشتری روی پیمانکاران داشته باشند و ضمن بررسی امور، پیگیری و  اقدام لازم جهت رفع موانع و پرداخت به هنگام حقوق و دستمزد کارگران در سطح شهرستان نمایند و در جلسه آتی گزارشی از پیگیری و اقدامات انجام شده را ارائه کنند.
وی ماهیت اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی را دفاع از حقوق کارگران عنوان کرد و با تأکید بر رصد کامل و رسیدگی به مسائل و مشکلات کارگران زحمتکش، اظهار داشت: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری مسئولیت داریم و به هر طریق ممکن، پیمانکاران موظف به پرداخت مطالبات کارگران می‌باشند.
عبدی بدراق نژاد رییس اداره کارتعاون و رفاه اجتماعی گنبدکاووس نیز  برارائه فسخ قرارداد آبفا با شرکت پیمانکاری پدیده به اداره کارتعاون و رفاه اجتماعی ، تعیین تکلیف قاریان این پیمانکار، اخذ مستندات قاریان کنتور دارای دعوی و همچنین ارائه قرارداد با پیمانکار جدید تاکید کرد.
رییس اداره آب و فاضلاب گنبدکاووس نیز گفت: عدم عمل به تعهدات قاریان کنتور در قبل از آبان ماه مشکلاتی را برای مردم به وجود آورد که مجبور به فسخ قرارداد با پیمانکار مربوطه و انفصال خدمت قاریان کنتور شدیم حسین سعیدی راد تصریح کرد: ارائه خدمات به عموم مردم بر منفعت عده‌ای ارجحیت دارد.
طاهری معاون شهردار گنبدکاووس نیز قول تامین اعتبار برای پرداخت به پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری را داد تا پرداخت بهتری به کارگران داشته باشند.
در این جلسه وضعیت پرداختی شرکتهای پیمانکاری شهرداری نیز مورد بررسی قرار گرفت.

مدیران دستگاهها دقت بیشتری در انتخاب شرکتهای پیمانکاری داشته باشند

مدیران دستگاهها دقت بیشتری در انتخاب شرکتهای پیمانکاری داشته باشند


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 89
  • کد خبر : 99649