عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برپایی نمایشگاه نوروزی با عرضه کالاهای اساسی در گرگان


برپایی نمایشگاه نوروزی با عرضه کالاهای اساسی در گرگان

 
 
 برپایی نمایشگاه نوروزی با عرضه کالاهای اساسی در گرگان
معاون فرماندار گرگان از برگزاری نمایشگاه نوروزی با عرضه کالاهای اساسی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، محمد علی طبرسا معاون فرماندار گرگان در ابتدای جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همراهی کارگروه در ایجاد همدلی و هم افزایی در برگزاری نمایشگاه نوروزی افزود: برگزاری این جلسات و نشست ها در راستای هم اندیشی برای ارتقای کیفیت ارائه خدمات به شهروندان در این نمایشگاه ، دسترسی آسان آنان به کالاهای اساسی و تنظیم بازار با قیمت 10 تا 15 درصد زیر قیمت کالای قابل عرضه در سایر بازار ها در آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان می باشد.

وی در ادامه گفت: نمایشگاه نوروزی توسط اتاق تعاون از 18 تا 28 اسفند ماه از ساعت 10 صبح الی 18 عصر با عرضه کالای های اساسی و تنظیم بازار از قبیل برنج، گوشت، مرغ، روغن نباتی، شکر، تخم مرغ، سیب و پرتقال برگزار میشود.

طبرسا خاطر نشان کرد: شهرداری شهر گرگان اتوبوس و امکانات ایاب و ذهاب شهروندان و همچنین ایمنی فضا و محوطه نمایشگاه را با استقرار یک دستگاه ماشین آتش نشانی تامین خواهد کرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان گرگان ، یاد آور شد: پلیس راهور در تامین امنیت و گشت زنی و همچنین کنترل و روان شدن ترافیک مشارکت خواهد داشت.

وی در پایان گفت: ناظرانی از سوی اداره دامپزشکی، مرکز بهداشت، امان، نیروی انتظامی، استاندارد، برکیفیت اقلام، محصولات و عملکرد غرفه داران نظارت خواهند داشت.

 

برپایی نمایشگاه نوروزی با عرضه کالاهای اساسی در گرگان

 

برپایی نمایشگاه نوروزی با عرضه کالاهای اساسی در گرگان

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس5
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 304
  • کد خبر : 99872