عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دستگاههای اجرایی ارتباط تنگاتنگی با دانشگاهها داشته باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

دستگاههای اجرایی ارتباط تنگاتنگی با دانشگاهها داشته باشند

دستگاههای اجرایی ارتباط تنگاتنگی با دانشگاهها داشته باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: دستگاههای اجرایی استان ارتباط تنگاتنگی با دانشگاهها داشته باشند و از این ظرفیت بزرگ استفاده بهینه ببرند.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه کمیسیون دانشجویی استان اظهار داشت: متأسفانه شاهدیم که فاصله زیادی بین دستگاههای اجرایی و محیط های دانشگاهی وجود دارد که باید این خلأء برطرف و ارتباط تنگاتنگی بین نهادها، سازمانهای دولتی و دانشگاههای ما بوجود بیاید تا شاهد بازدهی بالای آن در جامعه باشیم.

وی بیان کرد: علم و دانش عوامل اصلی اقتدار هر ملّتی محسوب می شود و جمهوری اسلامی ایران به لطف پیشرفتهایی که در بعد علم و فن آوری پس از پیروزی انقلاب اسلامی داشته، به آن اقتدار جهانی دست یافته است.

رئیس کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان با بیان اینکه رشد تولید علم در جمهوری اسلامی ایران 13 برابر نرم جهانی پیشرفت داشته است، افزود: یکی از دلایل مهم مخالفتهای قدرتهای استکباری با جمهوری اسلامی، رشد بی نظیر کشور ما در تولید علم و بومی سازی بسیاری از علوم نظیر نانوتکنولوژی، فنآوری هسته ای و بسیاری از علوم دیگر است که تا به امروز در انحصار برخی از قدرتهای جهانی قرار داشته است.

وی یادآور شد : تاریخ گواه این مدعاست که ایران و ایرانی از دیرباز علاقه زیادی به فراگیری علم ، دانش و فرهنگ داشته و این یک ویژگی خاص است که مایه مباهات ماست و به آن افتخار می کنیم.

طهماسبی با اشاره به وجود برخی از مشکلات و کمبودها در محیطهای دانشگاهی استان، خاطرنشان کرد: همه باید بسیج شویم و از تمام امکانات و ظرفیتهای استان برای حل مشکلات دانشجویان و کمبودهای محیطهای آموزشی استفاده کنیم تا داشجویان عزیز سال تحصیلی پیش رو را با آسودگی خاطر و بدون دغدغه آغاز نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید بر اهمیت برگزاری اجلاسیه شهدای دانشجوی استان گفت: برگزاری مطلوب این اجلاسیه خواست همه مسئولان استان است و ما از همه رؤسای دانشگاهها انتظار داریم تا در این راه سهیم شده تا این اجلاس در شأن و منزلت شهدای دانشجو برگزار شود.

در این جلسه همچنین احکام رؤسای کمیته های برگزاری اجلاسیه شهدای دانشجوی استان توسط رئیس کمیسیون دانشجویی استان اعطا شد.

دستگاههای اجرایی ارتباط تنگاتنگی با دانشگاهها داشته باشند


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : admin
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .