عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مطبوعات نقش بی بدیلی در هدایت جامعه به سمت اصلاح دارند

تأکید مدیرکل سیاسی و انتخابات:

مطبوعات نقش بی بدیلی در هدایت جامعه به سمت اصلاح دارند

مطبوعات نقش بی بدیلی در هدایت جامعه به سمت اصلاح دارند

جلسه هم اندیشی مدیران مسئول و خبرنگاران نشریات و سایت های خبری اهل سنت استان با مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری برگزار گردید.

در این جلسه مدیرکل سیاسی و انتخابات طی سخنانی، گفت: امام حسین (ع) شخصیتی است که از سوی جامعه اسلامی بعنوان یک الگو برای بشریت معرفی شده است و این الگو برای عشق ورزیدن و مقابله با ظلم در نزد بسیاری از مصلحین جهانی مورد توجه قرار گرفته است.

"سید علی میرباقری" ضمن تبیین جایگاه مطبوعات در عصر ارتباطات اظهار کرد: در عصر ارتباطات انتقال خبر و رویدادها با شتاب زیادی صورت می گیرد که برای پرهیز از آسیب های آن می بایست اخلاق مداری مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش نشریات و سایت های خبری در امر توسعه خاطرنشان کرد: توسعه در اندیشه باید بیش از سایر مولفه هایی چون انتقال اخبار و رویدادها، برای فعالین این عرصه مورد توجه باشد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری افزود: این رسالت ادامه رسالت انبیا است،که در نهایت منجر به اصلاح جامعه خواهد شد و به عبارتی مطبوعات در یک نگاه کلی مصلح جامعه هستند، بنابراین شما نقش مهمی در هدایت جامعه به سمت اصلاح  دارید.

میرباقری همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو، به اهمیت حضور نشریات در توسعه فضای سیاسی اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر که در واقع نظارت بر حوزه عمومی و عملکرد مسئولین است در نهایت منجر به توسعه سیاسی خواهد شد.

وی حفظ وحدت و همدلی میان مسئولین و مردم را بسیار با اهمیت دانست و گفت: فعالین اهل سنت عرصه خبر و اطلاع رسانی نقش قابل اعتنایی در عملیاتی نمودن این شعار مقام معظم رهبری که امسال را سال دولت و ملت، همراهی و همدلی نامیدند، دارند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری افزود : مشارکت حداکثری مهمترین موضوع مد نظر ما در انتخابات پیش روست، امری که شما اصحاب رسانه می توانید در تحقق آن بسیار تاثیرگذار باشید.

در ادامه این جلسه همچنین هر یک از مدعوین نیز ضمن قدردانی از برگزاری این نشست، به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون حمایت از اهل سنت فعال در زمینه اطلاع رسانی، برخی از مشکلات صنفی مطبوعات، توجیه مدیران و مسولین بویژه فرمانداران در پاسخگویی مناسب و متناسب به انتقادات و نظرات ارباب جراید، جایگاه نشریات و سایتهای خبری اهل سنت در ایجاد مشارکت گسترده مردم در انتخابات، انتقال برخی از مشکلات و کمبودهای شهرستانهای ترکمن نشین و .... پرداختند که مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری به فراخور هریک از موضوعات مطرح شده،  توضیحاتی را ارائه نمود.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .