عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » باید کدورتها را کنار گذاشته و از اشتباهات گذشته درس بگیریم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

باید کدورتها را کنار گذاشته و از اشتباهات گذشته درس بگیریم

باید کدورتها را کنار گذاشته و از اشتباهات گذشته درس بگیریم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه فرصت خدمتگذاری بسیار ناچیز است و در چشم به هم زدنی به پایان می رسد، گفت: باید کدورتها و بی عدالتی ها را کنار گذاشته و از اشتباهات گذشته درس بگیریم.

"علی اصغر طهماسبی" در آیین افتتاح متمرکز پروژه های هفته دولت شهرستان بندر گز خاطرنشان کرد: توهین به مسئولان نظام سبب تضعیف نظام خواهد شد و گناهی نابخشودنی است، پس در فرصتهایی که افتخار خدمتگذاری به مردم نصیبمان شده است، باید از تهمت و افترا دوری جسته، شایعه پراکنی، عیب جویی و قانون گریزی را کنار بگذاریم.

وی با بیان اینکه نگاه مسئولان باید توسعه محور باشد، تصریح کرد: همه باید با هم افزایی، هم اندیشی و تعامل در کنار هم کار کنیم تا استان را به سوی توسعه همه جانبه و پایدار سوق دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یادآور شد: اگر چنانچه خدایی نکرده دولت به هر دلیلی موفق به اجرای سیاستهای خود نشود و عده ای بخواهند تا در داخل دولت را ناکارآمد نشان دهند، در آن سوی مرزها نگاهها به شکل دیگری خواهد بود و دشمنان ما، نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان خواهند داد.

وی بیان کرد: هر کدام از دولتها با رویکرد خاص خود می آیند و می روند و تنها چیزی که ماندگار است، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه است، پس قدر فرصتی که در اختیار داریم را بدانیم و با سرعت بخشی در کارها و خدمت رسانی، خاطره ای خوش از خود به یادگار بگذاریم.

طهماسبی با نفی هر گونه افراطی گری خاطرنشان کرد: اعتدالی که شعار دولت دکتر روحانی و خط مشی دولت محترم تدبیر و امید است، همان فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) می باشد و اساساً اسلام واقعی دین اعتدال است نه افراط و تفریط .

وی در پایان اظهار داشت: دعوای مسئولین تنها متضرر شدن مردم را بدنبال خواهد داشت و تـأکید ما به همه مسئولین استان و شهرستانها این است که با پرهیز از بداخلاقی های سیاسی، تمرکز خود را روی توسعه شهرستان و اشتغال جوانان بگذارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همچنین بر ضرورت حمایت از تولیدات داخل استان، جذب سرمایه گذار، تشویق آنها برای سرمایه گذاری، ایجاد صنعت و اشتغال در استان، اصلاح الگوی مصرف، پیشگیری و مبارزه همه جانبه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز ، تأکید کرد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .