عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جذب دانشجو در دانشگاهها با رویکرد کاربردی و نیازسنجی صورت گیرد

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری:

جذب دانشجو در دانشگاهها با رویکرد کاربردی و نیازسنجی صورت گیرد

جذب دانشجو در دانشگاهها با رویکرد کاربردی و نیازسنجی صورت گیرد

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و دبیر کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، فلسفه روزه داری را سلامت جسم، روح و روان آدمی دانست و از روزه به عنوان یک عمل عبادی خالص و پنهان یاد کرد.

"سید علی میر باقری" در دومین جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تأمین با گرامیداشت مراسم سوم و 15 خرداد اظهار امیدواری کرد دانشگاه ها با اجرای برنامه های فرهنگی و ارزشی، در پاسداشت مناسبت های ملی و مذهبی فعال بوده و در اتنقال پیام و ارزش های های انقلاب به نسل جوان کوشا باشند.

دبیر کمیسیون دانشجویی شورای تأمین در ادامه افزود: وجود 14 مؤسسه آموزش عالی غیر انتفاعی در سطح استان یک ظرفیت مناسب برای توسعه نظام دانشگاهی است که البته در شرایط کنونی باید متوجه آسیب ها بوده و برای پیشگیری تدبیر نمود.

 وی اضافه کرد: سیاست جذب دانشجو در دانشگاه های دولتی و غیر دولتی باید متناسب با رویکرد کاربردی و نیاز سنجی و متوازن با برنامه توسعه ای استان مدیریت شود.

در ادامه نماینده مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی استان به طرح مشکلات دانشجویی و آموزشی مراکز آموزش عالی غیر انتفاعی اشاره کرده و خواستار حل مسئله با رویکرد آموزشی در محیط های دانشگاهی شدند.

در خاتمه نیز دکتر مبینی مسئول دبیرخانه کمیسیون دانشجویی، شورای تأمین استان ضمن ارزیابی عملکرد روسای دانشگاه ها در اجرای مصوبات کمیسیون، از همکاری بین دستگاه های اجرایی با اعضای کمیسیون دانشجویی در حل مشکلات صنفی دانشگاه ها تقدیر کرد و از برگزاری نشست تخصصی برای پیشگیری مشکلات مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی استان در آینده نزدیک خبر داد.

جذب دانشجو در دانشگاهها با رویکرد کاربردی و نیازسنجی صورت گیرد

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .