عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در همایش شعر کهکشانی بر خاک 13 شاعر برگزیده در گلستان تجلیل شدند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان:

در همایش شعر کهکشانی بر خاک 13 شاعر برگزیده در گلستان تجلیل شدند

در همایش شعر کهکشانی بر خاک 13 شاعر برگزیده در گلستان تجلیل شدند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت : در همایش شعر کهکشانی بر خاک که ذیل برنامه‎های اجلاسیه ملی بزرگداشت چهار هزار شهید استان گلستان برگزار شد از 13 شاعر برگزیده استان گلستان تجلیل به عمل آمد.

دکتر کلثوم غفاری توران دراین همایش گفت: زبان شعر زبان ماندگار است، مفاهیم در زبان شعر می‎تواند خاطره حماسه ایثار و شهادت را برای همیشه در اذهان مردم زنده نگه دارد.

وی یکی از اهداف مهم برگزاری همایش استانی شعر را تجلیل از شهدا به ویژه بانوان شهید عنوان کرد و افزود: تبیین اهداف و مفاهیم مربوط به ایثار و شهادت از دیگر اهداف برگزاری این همایش بوده است و شعر مناسب‎ترین و تأثیرگذارترین محمل برای بیان مفاهیم ، دیدگاهها و صحنه های ایثار و شهادت است

مدیرکل امور بانوان و خانواده در استانداری با اشاره به اینکه زبان شعر برای ماندگار کردن اهداف و دیدگاه‎های مربوط به ایثار و شهادت است، یادآور شد: زبان شعر زبان ماندگار است.

وی استقبال شعرای اهل تشیع و تسنن را در جشنواره شعر مثبت ارزیابی کرد و گفت: حدود 100 اثر از شاعران به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از 13 اثر برگزیده در همایش استانی شعر «کهکشانی بر خاک» تجلیل خواهد شد.

شایان ذکر است در پایان همایش استانی شعر «کهکشانی بر خاک» از 13 اثر برگزیده با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

همایش استانی شعر «کهکشانی بر خاک» در سالن جلسات دکتر ابراهیمی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گرگان برگزار شد و در پایان این همایش از 13 اثر برگزیده با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

در همایش شعر کهکشانی بر خاک 13 شاعر برگزیده در گلستان تجلیل شدند

 

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 696
  • کد خبر : 27254