عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لزوم حضورگسترده زنان در تمامی عرصه های سیاسی اجتماعی و اقتصادی بر کسی پوشیده نیست

مدیر کل امور بانوان گلستان در جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده شهرستان ترکمن:

لزوم حضورگسترده زنان در تمامی عرصه های سیاسی اجتماعی و اقتصادی بر کسی پوشیده نیست

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان درجلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده که همزمان با هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن برگزار شد ضمن تبریک هفته وحدت خاطر نشان کرد : لزوم حضورگسترده زنان در تمامی عرصه های سیاسی اجتماعی و اقتصادی بر کسی پوشیده نیست .

کلثوم غفاری توران با اشاره به جمعیت 50درصدی بانوان در جامعه به لزوم حضور گسترده زنان در تمامی عرصه ها اشاره و گفت: زنان باید در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری حضور داشته باشند تا قوه مضاعف و بازوی قدرتی تفکری و مشورتی برای مدیران باشند و همچنین به حقوق حقه خود بیشتر آگاه شوند.
وی با اشاره به اینکه رویکرد دولت مشارکت و حضور 30 درصدی بانوان در پست های مدیریتی است گفت: امیدواریم در شهرستان ترکمن نیز این امر محقق شود و از هدر رفتن توان و تخصص آنها جلوگیری شود.
غفاری همچنین در خصوص حقوق کودک، سالمندان و تمهید مقدمات برای سلامت آن ها و تحکیم بنیان خانواده مطالبی بیان کرد و گفت: چون آسیب های اجتماعی در همه لایه های اجتماع دیده می شود برای جلوگیری از آن ، برنامه ها و اقدامات عملی از جمله برگزاری کارگاه های آموزشی در دستور کار روسای ادارات مرتبط قرارا گیرد .
شایان ذکر است : جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده همزمان با هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن با حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد .


 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 889
  • کد خبر : 39672