عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست رییس شورای اطلاع رسانی گلستان با جمعی از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی

با محوریت هفته های دولت و خبرنگار؛

نشست رییس شورای اطلاع رسانی گلستان با جمعی از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی

نشست رییس شورای اطلاع رسانی گلستان با جمعی از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رییس شورای اطلاع رسانی استان، گفت: باید با ریل گذاری مناسب از ظرفیت روابط عمومی ها به نحو احسن استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عبدالرضا چراغعلی در نشست با جمعی از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی با موضوع ظرفیت روابط عمومی ها در اطلاع رسانی فعالیت ها، در آستانه ی هفته دولت و برنامه هفته خبرنگار که صبح شنبه 4 مرداد ماه برپا شد، ضمن تشریح وضعیت کنونی کشور در پی تحریم ها و شیوع کرونا و ارائه گزارشی از وضعیت استان، گفت: همه ما کارگزار دولتیم و در این شرایط ؛ جامعه نیازمند انتشار اخبار شفاف و امید بخش است.
وی با تاکید بر ضرورت توجه به دستاوردها و تلاش های دولت در سال پایانی خدمتش، گفت: اطلاع رسانی شفاف، منطقی و هوشمندانه ضروری است و امیدوارم بتوانیم با تلاش یکدیگر این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.
در ادامه رییس شورای اطلاع رسانی استان با قدردانی از اهالی رسانه که همواره به خصوص در ایام کرونا در اطلاع رسانی به جامعه ساعی بوده اند و نیز ضرورت ایجاد فضای اعتماد سازی در جامعه نسبت به رسانه ها؛ گفت: برنامه ی هفته خبرنگار را در پیش رو داریم و باید با توجه به شرایط استان و شیوع کرونا بهترین تصمیم را با خردجمعی برای قدردانی از این قشر پر تلاش اتخاذ کنیم.
سپس در ادامه ی جلسه هر یک از مدعوین به ابراز پیشنهادها و نقطه نظرات خود پرداختند که می توان به مواردی چون تشکیل کارگروه فضای مجازی و اطلاع رسانی واحد، اطلاع رسانی فعالیت های یکدیگر توسط دستگاه های همسو، موج آفرینی رسانه ای، توجه به امر آموزش و زیر ساخت ها و نیازهای سخت افزاری روابط عمومی ها، پژوهش و پایش وضعیت و فعالیت رسانه های استان و نیز برپایی یا عدم برپایی برنامه های روزخبرنگار اشاره کرد.
یادآوری می شود شناسانی افراد با دغدغه و روابط عمومی های فعال و بهره مندی از ظرفیت آن ها و نیز حضور روابط عمومی های فعال با توان و انگیزه در اتاق فکر شورای اطلاع رسانی از مصوبات این جلسه بود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .