عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه تجارت جهانی رویکرد اصلی اقتصاد گلستان است


توسعه تجارت جهانی رویکرد اصلی اقتصاد گلستان است

توسعه تجارت جهانی رویکرد اصلی اقتصاد گلستان است
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان اظهار کرد: یکی از سیاست‌ها ما در استان توسعه تجارت جهانی است و در این راستا از هر پیشنهاد و طرح موثری استفاده خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سیدمحمد دهنوی عصر امروز در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان اظهار کرد: ظرفیت‌های تجاری استان باید در عرصه ملی و بین‌المللی بیشتر دیده شود.
وی ادامه داد: دنیا به سمت توسعه پلتفرم‌ها در حرکت است و در بسیاری از موارد امروز پلتفرم‌ها جایگزین نیروی انسانی شده و ارتباطات تجاری جهانی را تسهیل کرده است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: در برخی موارد حتی باید در قوانین نیز تغییراتی ایجاد شود تا تجارت به سمت پویایی و توسعه بهتر پیش برود.
دهنوی تاکید کرد: یکی از سیاست‌ها ما در استان توسعه تجارت جهانی است و در این راستا از هر پیشنهاد و طرح موثری استفاده خواهیم کرد.
وی افزود: همه ما در این کشور در یک کشتی سواریم و هیچکدام از دستگاه‌های دولتی و بنگاه‌های خصوصی نباید خود را جدا ببینند و جزیره‌ای عمل کنند.
دهنوی تاکید کرد: در توسعه تجارت و نقش‌آفرینی استان گلستان در تجارت جهانی می‌توان از الگوهای موفق بین‌المللی استفاده کرد.
وی در پایان بیان کرد: ایده‌های نو و کارآمد جوانان در کنار تجربه افراد با تجربه به طور قطع می‌تواند در ریل‌گذاری درست موثر باشد که ما از تمامی ایده‌های خلاقانه استفاده خواهیم کرد و استقبال می‌کنیم.

توسعه تجارت جهانی رویکرد اصلی اقتصاد گلستان است

توسعه تجارت جهانی رویکرد اصلی اقتصاد گلستان است


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور اقتصادی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .