عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عرصه سیاست ، عرصه خدمتگزاری و پرهیز از بداخلاقی های سیاسی است

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان:

عرصه سیاست ، عرصه خدمتگزاری و پرهیز از بداخلاقی های سیاسی است

عرصه سیاست ، عرصه خدمتگزاری و پرهیز از بداخلاقی های سیاسی است

 سید علی میرباقری مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان در آئین تودیع و معارفه بخشدار بخش فندرسک شهرستان رامیان اظهار داشت : عرصه سیاست ، عرصه خدمتگزاری است و تغییر و تحول در هر دولتی امری عادی بوده و گفتمان خاص خودش را دارد و برای تحقق آن می طلبد که در عرصه سیاست تجدید نظرهایی در جابجایی افراد شود وافراد باید با انگیزه های بیشتر خدمتگزاری مطلوب تر را  دستور کار خود قرار دهند.

وی بیان کرد : کشور باید گفتمان سیاسی و شور و شعور سیاسی داشته باشد و از بداخلاقی های سیاسی باید پرهیز کرد و با رعایت موازین شرعی تقرب را در دستور کار قرار داد.

میرباقری افزود: انسانها با عقاید درست و غلط وجود دارند و نظام سلطه درصدد به کرسی نشاندن عقاید غلط می باشد و به شر و شرارت فکر می کند و ما باید مراقب موازین دینی و شرعی باشیم و از ناهنجاری ها پرهیز کرده و بداخلاقی سیاسی را که نه امروز و نه فردا رسالت است دور بریزیم.

مدیر کل سیاسی انتخاباتی استانداری گلستان عنوان کرد : کشورمان دارای ثبات سیاسی فوق العاده واشراف اطلاعاتی کامل و جامع است و این موجب امنیت و ثبات شده است و از این رو باید گفتمان ها را به یکدیگر در جهت دوستی ، بیشتر کنیم تا اقتصادمان را پویاتر نماییم و از تخریب و تهمت به دیگران جهت بهره برداری سیاسی و رسیدن به منافع شخصی پرهیز کنیم.

وی تصریح کرد : قرآن شریف به ما می آموزد که در عرصه های سیاسی و اجتماعی راست کردار باشیم و از تخریب پرهیز کنیم و اختلاف نداشته باشیم ، در غیراین صورت از اختلاف ها و عقاید منحرف گروهی مثل داعش تولید می شود و نتیجه آن می شود که همگان می بینند.

وی تصریح کرد : باید با همدلی به فکر دوست داشتن یکدیگر باشیم تا نظم را تقویت کنیم و به پشتوانه ولی فقیه ، دولت را در راستای اهدافش با حرکتهای جهادی همیاری نماییم و انشاالله نظام را به دست صاحبش حضرت ولی عصر (عج) بسپاریم.
 در این آئین علیرضا ابراهیمی بخشدار سابق فندرسک شهرستان رامیان تودیع و طی حکمی از سوی استاندار گلستان رضا بیانی به عنوان بخشدار جدید بخش فندرسک این شهرستان معارفه شد.

عرصه سیاست ، عرصه خدمتگزاری و پرهیز از بداخلاقی های سیاسی است

 

عرصه سیاست ، عرصه خدمتگزاری و پرهیز از بداخلاقی های سیاسی است

 

عرصه سیاست ، عرصه خدمتگزاری و پرهیز از بداخلاقی های سیاسی است


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1301
  • کد خبر : 1467