عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجازه نخواهیم داد رأی مردم جا به جا شود

رئیس ستاد انتخابات استان:

اجازه نخواهیم داد رأی مردم جا به جا شود

اجازه نخواهیم داد رأی مردم جا به جا شود

رئیس ستاد انخابات استان گفت: بنده به واسطه سالها فعالیت در حوزه های امنیتی با تمامی زوایا و روزنه های انتخابات آشنایی دارم و هرگز اجازه نخواهیم داد رأی مردم جا به جا شود.

"علی اصغر طهماسبی" در  جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تصریح کرد: صندوقهای سیّار از موارد آسیب پذیر در انتخابات است که به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف احتمالی، ستاد انتخابات استان راهکارهایی را در نظر گرفته است.

وی با تأکید بر رعایت مرّ قانون برای تمامی عوامل اجرایی انتخابات و کاندیداهای نهایی تأکید کرد: اجرای دقیق قانون و رعایت آیین نامه ها و ضوابط برگزاری انتخابات، برای همه عوامل ضروری است و احدی نباید پا را فراتر از قانون بگذارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در شرایط ایستایی امکان پذیر نیست، باید فضا به گونه ای فراهم شود تا با حضور همه جریانهای سیاسی و احزاب و ایجاد فضای رقابتی، مردم انگیزه بیشتری برای حضور پرشور و گسترده در عرصه انتخابات پیدا کنند.

طهماسبی در پایان، تشویق مردم به حضور پرشور در انتخابات، رعایت عدالت انتخاباتی، اطلاع رسانی بموقع و ارتقاء آگاهی های عمومی، رعایت حیثیت اجتماعی اشخاص و شفاف سازی را از مهمترین وظایف کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان و  رسانه ها برشمرد.

در ابتدای این جلسه همچنین یازرلو رئیس کمیته اطلاع رسانی استان، گفت: اخیراً 14 کانال ارتباطی در شبکه های اجتماعی در برش شهرستانی ایجاد کرده ایم تحت عنوان "همگام با انتخابات" که علاقه مندان می توانند اخبار حوزه انتخابیه و شهرستان خود را بصورت آنلاین از این کانال ارتباطی دنبال کنند.

اجازه نخواهیم داد رأی مردم جا به جا شود

 

اجازه نخواهیم داد رأی مردم جا به جا شود


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .